TIMISOARA. Mult trambitata ‘curatenie’ din birourile Primariei Timisoara, promisa inca din campania electorala cand Dominic Fritz spunea ca ii va da afara pe acei angajati care nu isi fac treaba, bate pasul pe loc, la aproape jumatate de an de cand a castigat alegerile. Nimeni nu a fost dat afara, dar s-au tot facut angajari.
Dominic Fritz a spus in mai multe randuri ca va face un audit pe linie de resurse umane si abia dupa acest proces va proceda la schimbari in organigrama primariei.
Intrebat daca s-a mai realizat vreun pas in acest sens, primarul spune ca inca municipalitatea e in discutii cu firme de audit.
„Este o munca la care lucram. Ca sa intelegi un pic detaliile, de ce este un proces care necesita foarte multa atentie. Avem momentan 80-90 de posturi vacante, iar daca am desfiinta alte locuri undeva, primul lucru ar trebui sa le umplem posturile care tocmai le-am desfiintat. Trebuie sa analizam fiecare post vacant, fiecare post existent, cum se potriveste pregatirea profesionala. Este un proces laborios, dar unul pe care eu il duc. Pentru asta, avem nevoie si de ajutor extern. Suntem in discutii cu mai multe firme de audit – probabil vom avea doua (audituri, n.r.) – unul pentru digital si unul pe resurse umane, pe optimizarea proceselor, se face o reorganizare pe hartie. Aviz ANFP (Agentia Nationala a FUnctionarilor Publici, n.r.) nu mai trebuie, trebuie doar sa instiintam ANFP„, a explicat primarul Dominic Fritz.
In cele aproape 6 luni de la venirea lui Dominic Fritz in Primaria Timisoara au plecat de bunavoie cativa dintre apropiatii fostului edil, iar noua administratie a angajat 10 consilieri personali. Dominic Fritz si-a completat echipa cu 6 sfatuitori, iar viceprimarii Ruben Latcau si Cosmin Tabara fiecare cu cate 2. In plus, a fost angajat city mangerul Matei Creiveanu si sunt in derulare cateva concursuri.