TIMISOARA. Pe lângă formarea de ingineri, Universitatea Politehnica Timișoara pregătește și specialiști în domeniul comunicării, managementului și administrației publice și, în acest sens, sprijină și facilitează colaborarea dintre mediul academic și specialiștii din domenii aparținând științelor socio-umane. Acesta este, de altfel, și contextul în care miercuri, 27 octombrie 2021, la Biblioteca UPT a avut loc lansarea în Timișoara a cărții „Employer branding 100%”, avându-l ca autor pe Doru Șupeală. Lansarea de carte a avut loc în cerc restrâns, din cauza contextului epidemiologic, reunind reprezentanți ai mediului academic și ai celui economic, și a fost transmisă live pe pagina de Facebook a Universității Politehnica Timișoara.
Autorul cărții „Employer Branding 100%”, Doru Șupeală, este consultant de marketing, management și business, Head of Marketing al unei companii IT și Managing Partner la Școala SPOR. Este doctorand la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregătește o teză despre managementul creativității și inovației. În prezent desfășoară cea mai amplă cercetare academică internațională care evaluează climatul pentru creativitate și inovație în organizațiile IT.
În deschiderea evenimentului, rectorul Universității Politehnica Timișoara, conf.univ.dr.ing. Florin Drăgan, a subliniat importanța conceptului de „employer branding” atât pentru cadrele didactice și angajații UPT, cât și pentru studenți, mai ales prin prisma noului model de organizare, mai apropiat de cel al marilor corporații, pe care dorește să-l impună în instituția pe care o conduce.
Doru Șupeală, autorul volumului „Employer Branding 100%”, a apreciat în mod deosebit apropierea mediului universitar de cel economic pe care le-a întâlnit la Timișoara în general și la UPT în special, subliniind și necesitatea ca expertiza din mediul economic privat să fie adusă în mediul academic. Autorul a mai adăugat că, în carte, cititorii vor putea descoperi care sunt căile pentru a se ajunge la o cultură organizațională sănătoasă, care înseamnă profit pentru angajatori și satisfacție pentru angajați.
Despre „employer branding” și despre lansarea cărții lui Doru Șupeală au vorbit și invitații din mediul academic și economic: prof.univ.dr.ing.ec. Marian Mocan, decanul Facultății de Management în Producție și Transporturi, conf.univ.dr. Gabriel-Mugurel Dragomir, directorul Departamentului de Pregătire a Personalului Didactic, Sorin Maxim, director general ADR Vest, Mihaela Popa, director resurse umane la Hella România și Simona Constănceanu, director Profil PR & Communication.