TIMISOARA. A doua oara o fi cu noroc. Desi parea sa mizeze doar pe Facebook, alte retele de socializare si site-uri de stiri online pentru a-si prezenta realizarile, in aprilie Primaria Timisoara lansa o licitatie pentru a gasi o firma care sa se ocupe de ziarul ‘pe hartie’ al municipalitatii, iar acesta sa ajunga iarasi in cutiile postale ale timisorenilor. Dar n-a reusit sa o duca pana la capat.
Vorbim despre ziarul Monitorul Primariei Timisoara, caruia administratia Fritz i-a suspendat aparitia in 2020, socotindu-l o pierdere de timp si bani, dar caruia, cu un an inainte de alegeri, conducerea primariei i-a reconsiderat… valoarea.
A demarat procedura pentru gasirea firmei care sa-i redacteze articolele, sa le puna in pagina si sa imprime ziarul pe hartie color de calitate, iar la termenul limita se inscrisesera doua firme: Tipografia Prod Com (din Targu Jiu), respectiv Inform Media Press, cea care editeaza si siteul de stiri tion.ro.
O luna mai tarziu, Primaria Timisoara a decis sa anuleze licitatia anuntand ca „au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme” in Sistemul de Achizitii Publice.
In iunie, administratia Fritz a reluat procedura si a lansat inca o licitatie prin care sa desemneze o firma care sa scrie si sa tipareasca publicatia.
La termenul limita s-au depus doua oferte. Aceleasi firme s-au inscris in competitie: Tipografia Prod Com (din Targu Jiu) si Inform Media Press.
Ofertele au intrat iarasi in evaluare la Primaria Timisoara.
Intre timp, administratia Fritz si-a asigurat impartirea in cutiile postale ale timisorenilor viitorul ziar.
Primaria a cumparat inca de la finalul lunii trecute serviciul de distributie pentru publicatie. A incredintat serviciul firmei One-2-One Marketing SRL contra sumei de 192.000 fara TVA, adica aproximativ 50.000 de euro cu TVA, pe un an.
Acum ramane de vazut care dintre cele doua firme competitoare va fi aleasa sa scrie articolele si sa tipareasca 100.000 de exemplare din ziarul Primariei Timisoara in fiecare luna.