Daca pozele si videourile carora utilizatorii le dau „Like”, in semn de apreciere, sunt vizibile pentru toti prietenii acestora din lista, „Send” ofera o alternativa putin mai personala, in sensul ca doar cei carora li se adreseaza mesajul/continutul il pot vizualiza. Mai mult, noul buton iti ofera posibilitatea de a trimite e-mailuri persoanelor care nu sunt conectate pe Facebook.
Asadar, cand apesi „Send” ti se va deschide o fereastra care iti va permite sa alegi un grup de prieteni caruia vrei sa ii trimiti un anumit continut. Ba chiar poti trimite un mesaj personalizat, fara a parasi pagina unde ai gasit continutul respectiv, noua optiune inlocuieste astfel functia „Email to a friend” (trimite prin e-mail unui prieten).
Managerul de produse de la Facebook, Austin Haugen, a spus pentru mashable.com ca „Send” incearca sa simplifice trimiterea de continut in grupurile mici de prieteni prezente pe reteaua lui Mark Zuckerberg. Totodata, acesta va afisa numarul total de pagini trimise care contin adresa articolului de interes.
Celebrul „Like”, prezent pe Facebook, a fost adoptat de milioane de site-uri, ajungand sa fie perceput precum un mod prin care internautii raspandesc barfele/stirile/informatiile pe retelele de socializare online.
Se pare ca nemultumirilor utilizatorilor referitoare la trimiterea informatiilor catre intregului grup de prieteni (alcatuit din membrii ai familiei, colegi de munca, sefi, fosti colegi, prieteni, dar si alte persoane pe care nu le cunosc) i-a determinat pe reprezentantii companiei sa lanseze butonul „Send”.
Facebook s-a lansat in februarie 2004. Site-ul de socializare are in prezent peste 600 de milioane de utilizatori.
Compania a inregistrat in primele noua luni ale anului 2010 venituri in valoare de 1,2 miliarde de dolari, potrivit unui document trimis de Goldman Sachs unor potentiali investitori ai retelei de socializare.