Încet, dar sigur, retailerii luxury ajung şi la Timişoara. În perioada următoare, în Iulius Town se va deshide un magazin BOSS, brand al grupului german de fashion HUGO BOSS, unul dintre liderii mondiali pe segmentul de fashion premium. Acesta este cel mai recent nume dintr-o serie de mari retaileri care, anul acesta, au intrat pe piaţa din vestul ţării.
Reprezentanții grupului Iulius au transmis, pentru Ziarul Financiar, că, în această perioadă, spre Timişoara se uită atât brandurile mari nou intrate în România, cum sunt Primark sau Lefties, care vin cu magazine pe suprafeţe de câteva mii de metri pătraţi, cât şi brandurile high-end, care încep să testeze pieţe din afara Bucureştiului.
„Toţi aceştia caută proiecte care reprezintă catalizatori ai comunităţii locale şi regionale, chiar şi din afara ţării, vorbind aici, în special, de mixed-use developments cu un trafic mare, 7 zile din 7, datorită experienţelor furnizate şi multitudinii de servicii, dincolo de funcţiunea comercială”, spune Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail la Iulius.
Potrivit acesteia, în primele șase luni ale acestui an, Iulius Town a înregistrat un avans al vânzărilor de 5% și un trafic crescut de 10 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.
„O parte semnificativă din clienţii noştri vin din judeţele limitrofe, iar în weekend, şi din Serbia şi Ungaria, întrucât avem branduri foarte căutate de public, care, la nivel regional, se regăsesc doar în Iulius Town. Cu noile deschideri din ultima perioadă, suntem convinşi că interesul va fi şi mai mare”, a mai declarat Oana Diaconescu pentru Ziarul Financiar.
Magazinul BOSS este dedicat exclusiv publicului masculin, brandul fiind prezent în România în patru locații din București şi la Palas Iaşi, centrul mixed-use al grupului Iulius.
Iulius Town include peste 200.000 mp de retail şi office, fiind cea mai mare dezvoltare comercială din afara Bucureştiului.