Aceasta, deoarece sunt situatii in care autoritatile locale nu au transmis la timp bazele de date cu persoanele care beneficiaza de ajutoare de incalzire si cuantumul acestora, iar facturile nu vor include, in aceste cazuri, ajutoarele de incalzire.
Situatia urmeaza sa fie remediata de indata ce institutiile responsabile vor trimite companiei toate informatiile. Astfel, beneficiarii ajutoarelor de incalzire aflati in aceasta situatie sunt rugati sa astepte, deoarece compania va reemite facturile care vor contine si ajutorul de incalzire, facturile initiale urmand sa fie anulate.
E.ON precizeaza ca decalajul in emiterea facturilor nu va influenta in niciun fel termenele de plata ale acestora, scadenta la plata a facturii pentru consumatorii casnici fiind 30 de zile de la data emiterii. Reamintim ca in plus, pe langa cele 30 de zile, consumatorii mai beneficiaza si de o perioada de gratie de 15 zile de la data scadentei facturii in care pot achita factura fara percepere de penalitati.