Opinia Timisoarei

Fara masini in viitoarele mari santiere la Timisoara. Primaria nu mai vrea trafic alternativ in timpul lucrarilor pe bulevarde

TIMIȘOARA. Viteză de lucru și calitatea în modernizarea marilor bulevarde din Timișoara au fost afectate de faptul că s-a muncit în timp ce șoferii traversau șantierele, susține viceprimarul Timișoarei Ruben Lațcău.

CITESTE SI: Bucla de intoarcere pentru tramvaie de la fosta Optica, mutata la intrarea in viitorul stadion lego de la Timisoara. Va fi asezata intr-o piata publica noua, dar nu se stie cine o va face

El spune că atât pe Stan Vidrighin, cât și pe Cetății sau Bogdăneștilor s-ar fi muncit mai rapid dacă nu erau lăsate mașinile să circule alternativ, cu restricții, pe lungimea acestor bulevarde.

La următoarele șantiere, conducerea primăriei vrea să oprească traficul auto.

Asta este un lucru pe care îl vom schimbă în viitor, pentru că concluzia pe care o avem după aceste șantiere este că atât Stan Vidrighin, cât și Cetății, cât și Bogdăreștilor puteau să fie finalizate cu mult timp mai repede, unele cu șase luni, altele poate chiar cu un an mai repede, în cazul în care am fi avut niște închideri mai radicale, mai totale. Asta, în mod evident, creează probleme pentru trafic, dar… este, cred că, mai de dorit să avem niște probleme punctuale pe un timp mai scurt, decât să avem probleme pe un timp mai lung„, a declarat viceprimarul Ruben Latcau.

Acesta recunoaște că pe Stan Vidrighin, în zona industrială, era imposibil să închidă complet circulația, însă la următoarele proiecte se vor lua măsuri radicale.

În cazul Vidrighinului, evident, situația este mai particulară pentru că aici alimentăm o zonă industrială și este nevoie în permanență să permitem, și a fost nevoie în permanență să permitem accesul pentru traficul greu, mai ales pentru zona industrială și pentru a deservi companiile care funcționează aici, dar, în principiu, pe viitor, așa vom vrea să funcționăm, să închidem sectoare întregi, să nu mai permitem accesul alternativ, că ritmul de execuție a lucrurilor să poată să fie susținut, că durata de implementare a acestor proiecte să scadă și mai ales că procesele tehnologice de execuție să fie mai calitative.
Adică în momentul în care intervenim într-un areal să putem să intervenim complet, să nu rămânem mereu cu cioturi, cu branșamente, cu lucrări rămase pentru sfârșit, care în mod inevitabil duc la probleme de calitate„, susține viceprimarul Ruben Latcau.

Cum următoarele mari bulevarde programate să fie modernizate sunt Liviu Rebreanu și Calea Sagului, printre cele mai aglomerate din oraș, rămâne de văzut cum va reuși administrația să devieze traficul astfel încât mașinile să nu încurce muncitorii și nici să nu se creeze blocaje pe străzi.

Exit mobile version