Spre deosebire de modelul german, masina francezilor vine cu o infatisare mai apropiata de automobilul clasic. Eolab (NU Ecolab) consuma tot 1 litru / 100 km si emite 22g CO2 pe 1 km parcurs.
Comparativ cu XL1, experimentul francezilor are si magneziu in compozitie – tot metal foarte usor. Greutatea este de doua ori mai mica decat a masinii facute de Volkswagen: 400 de kg Vs. 800.
Plafonul este cel mai usor element din constructia masinii – aproape 4 kg. Caroseria are artificii de design si elemente mobile care mentin aerodinamica in timpul deplasarii in functie de foarte de apasare, viteza, vant si alte forte externe.
Eolab este o treapta in proiectul guvernului francez – “2 l / 100 km”. Pana in 2020, Renault si alti producatori nationali incearca sa scoata cel putin cate o masina care sa consume numai 2 l la suta de km.
Sursa: incont.ro