Mi-am amintit de povestea dansatoarelor Madonnei vazand ieri, intr-o benzinarie, o piti-fufa care alimenta o limuzina extrem de scumpa. O benzinarie asemeni celor blocate zilele trecute de banii marunti ai protestatarilor pretului carburantului…Piti-fufa n-avea problema asta…
Agentia de impresariat a Madonnei si-a cerut scuze fanilor printr-un comunicat de presa, ca in staff-ul vedetei s-au aflat cele doua dame de companie mascate in artiste… Nimeni n-a crezut vreo clipaa ca Madonna e curata moral dar in comunicatul respectiv s-a strecurat si informatia cum ca Madonna e o buna platitoare de taxe si impozite pe teritoriul Statelor Unite si ca nu are nici macar un dolar castigat din alte surse decat cele declarate oficial…
Tipic american, imediat dupa scandal a urmat o vanatoare de vrajitoare in care tabloidele si revistele au publicat zeci de articole bine documentate despre cat castiga oficial si cat cheltuiesc fufele lor, pacalicii mediatizati sau starurile de carton din America…Dorinta de expunere in presa le-a fost multora fatala. in urma anchetelor facute de tabloide, in discretie, la Holywood, a patit fiscul american… Asta se intampla in America anilor ’90… Nimic nou sub soare…”Fresh scandal” cum l-au numit unii, a adus ziarelor o crestere serioasa de tiraj si de imagine si fiscului cativa dolari in plus la buget…
Candva, vrand-nevrand, “fresh scandal” va izbucni si la noi…Ce a fost la ei atunci, e la noi acum, nimic nou sub soare…E o obisnuinta a presei tabloide americane de a construi vedete ieftine, fara mari realizari artistice, tocmai pentru ca publicul sa nu se ataseze de munca lor, si apoi sa le devoreze, in alte scandaluri… E usor sa devorezi ce ai construit tu…
Va veni “fresh scandalul”…! M-am convins de asta vazand cum bolidul cocotei a demarat in tromba din benzinarie, cu plinul facut…