Opinia Timisoarei

Gata cu cozile. Inscriere online la crese la Timisoara. Procedura ce trebuie urmata de parinti

TIMISOARA. Parintii care vor sa isi inscrie piticii la cresele aflate in administrarea Primariei Timisoara o pot face incepand de saptamana viitoare.

Inscrierile la cresa vor incepe joi, 10 iunie, la ora 8 dimineata si se vor incheia in 23 iunie, la ora 16.00. Spre deosebire de anii trecuti, Serviciul Public Crese va organiza inscrierea micutilor doar online.

Formularul online de inscriere la cresa pentru anul scolar 2021-2022 va fi disponibil pe site-ul Serviciului Public Crese incepand cu data de 10 iunie 2021, ora 08:00 si pana in data de 23 iunie 2021, ora 16:00.

Parintii sau reprezentantii legali au nevoie, pentru completarea formularului, de o adresa de e-mail valida. Persoanele care nu au posibilitatea sa completeze formularul online sunt invitate sa contacteze Serviciul Public Crese la numarul 0754.034.480 pentru asistenta.Pe noul site al Serviciului Public Crese se gasesc toate informatiile despre calendarul sesiunii de inscrieri 2021-2022, cum se deruleaza inscrierea, de ce acte fizice este ulterior nevoie pentru validarea inscrierii online si cum se calculeaza punctajul.

De asemenea, puteti consulta criteriile de departajare in caz de punctaj egal intre dosare, pe pagina beta.primariatm.ro/crese/inscrieri-2021/criteriile-de-departajare.

Atunci cand parintii sau reprezentantii legali completeaza formularul online nu este nevoie sa incarce niciun document in format digital. Pe baza punctajului obtinut la inscrierea online si urmare a procesarii primei runde de contestatii, primii 268 parinti sau reprezentanti legali cu cel mai mare punctaj vor fi programati pentru a prezenta fizic, la sediul Serviciului Public Crese actele care dovedesc lucrurile declarate in formularul online.

Dupa prezentarea fizica a actelor doveditoare si o doua runda de contestatii, pe 21 iulie se afiseaza atat pe site-ul, cat si la sediul Serviciului Public Crese, precum si la sediile celor 12 crese, listele cu dosarele admise, in limita locurilor disponibile.

Lansam cu multa incredere si bucurie acest nou fel de a aborda procesul de inscriere. Ne amintim cu totii ca anul trecut, in prima zi a perioadei de inscriere la cresa, foarte multi parinti au stat la o coada enorma, cu dosarele in maini, pentru ca apoi multi dintre ei sa nici nu primeasca un loc, dat fiind numarul extrem de redus de locuri disponibile in plina pandemie… Experienta anului trecut ne-a inspirat sa facem lucrurile altfel: online si transparent. ii indemn cu toata caldura pe parinti si pe reprezentantii legali sa nu fie intimidati de pasul inscrierii online. Formularul online va fi unul prietenos, simplu de completat, insa, daca oricine are dificultati in a-l completa, echipa Serviciului Public Crese este aici sa va ajute”, a explicat Adriana Roescu, directoarea Serviciului Public Crese.

Iata si calendarul complet al procesului de inscriere la cresele publice din Timisoara

Inscrierea online: 10-23 iunie
Evaluarea formularelor online inregistrate: 24-25 iunie
Comunicarea rezultatelor initiale: 28 iunie, ora 16:00
Depunerea contestatiilor: 28 iunie, ora 16:00 – 29 iunie, ora 16:00
Solutionarea contestatiilor: 30 iunie, ora 16:00
Prezentarea fizica a actelor doveditoare: 1-14 iulie
Afisarea pe site a rezultatelor finale: 15 iulie
Termen de depunere a contestatiilor: 15 iulie, ora 16:00 – 16 iulie, ora 16:00
Solutionarea contestatiilor: 19-20 iulie
Rezultate finale: 21 iulie

Criteriile de departajare
Acordarea unui loc la cresa se face in ordinea punctajului obtinut la inscrierea online, validat ulterior prin acte doveditoare. Punctajul obtinut este Criteriul 1 de departajare. in cazul in care numarul de solicitari va depasi numarul de locuri disponibile in crese, se vor aplica Criteriile 2 si 3 de departajare.

Criteriul 1: Punctajul obtinut prin completarea formularului online
Informatii: beta.primariatm.ro/crese/inscrieri-2021/calcul-punctaj-2021

Criteriul 2: Data reintoarcerii la serviciu
in cazul situatiilor egale ca punctaj si identice ca optiune, urmatorul criteriu de departajare este data reintoarcerii la serviciu a parintelui sau reprezentantului legal care a beneficiat de concediul pentru cresterea copilului, prioritate avand parintele sau reprezentantul legal care si-a reluat activitatea mai devreme, incepand cu luna ianuarie 2021.

Criteriul 3: Numarul de inregistrare
Daca si dupa aplicarea criteriului 2 de departajare vor exista doua sau mai multe dosare in aceeasi situatie, se va tine cont de data si ora numarului de inregistrare a cererii

 

Exit mobile version