Situatie incredibila a fost redata de un abonat al celor de la Telekom Romania, care desi are un abonament cu minute nelimitate, a fost anuntat de companie printr-un mesaj ca serviciile i-au fost suspendate.
Acesta a postat pe Youtube un filmulet in care i se explica de catre o angajata de la relatii clienti ca serviciile i-au fost suspendate deoarece ar fi vorbit la telefon mai mult de 24 de ore pe zi, asta in conditiile in care abonatul are un abonament cu minute nelimitate in toate retelele.
Relatii clienti: Ati vorbit mai mult de 24 de ore in reteaua Vodafone, ati adus prejudicii companiei, ati afectat serviciile companiei, a explicat operatoarea de la Telekom.
Abonat Telekom: Cum sa vorbesc 25 de ore sau mai mult din 24 pe abonament nelimitat de minute?
Reprezentantii grupului de companii Telekom Romania au transmis un punct de vedere printr-un comunicat transmis redactiei Activenews.
„In urma inregistrarii in ultima perioada a unui trafic nefiresc de voce mobila, Telekom Romania a implementat o serie de masuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobila pentru toti clientii sai, la parametri optimi. Printre masurile implementate se numara identificarea și restrictionarea unui numar de cartele preplatite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobila extrem de ridicat, in special prin folosirea functiilor de apel in așteptare si conferinta, care a indicat o utilizare artificiala a serviciilor de telefonie mobila.
Prin trafic nefiresc intelegem un trafic semnificativ mai mare, de pana la 80 de ori mai ridicat in unele cazuri, decat traficul mediu efectuat de clientii care beneficiaza de oferte similare. Astfel, in anumite situatii, traficul a depașit 24 de ore de convobiri efectuate intr-un interval de 24 de ore, acest lucru fiind posibil prin utilizarea unor servicii care permit realizarea de apeluri simultane, prin intermediul functiilor de apel in așteptare și conferinta.”, se arata in comunicatul transmis.