„Nu vreau sa incriminez pe nimeni, dar mi-as dori ca imaginea Romaniei in Franta sa fie alta”. Aceste cuvinte apartin unei persoane care a trimis cateva imagini sugestive pentru modul in care turismul tarii noastre este promovat la Paris.
Dupa ce a cheltuit milioane de euro pentru diverse logo-uri, brand-uri si reclame, Ministerul Turismului a inchis usile promovarii. Cel putin asa se intampla la Paris, unde Agentia de Turism a Romaniei de pe strada Gaillon, in apropiere de Opera Garnier, dupa cum informeaza doamna Mihaela B., nu functioneaza.
„Afisul lipit pe usa specifica reluarea activitatii dupa data de 8 februarie 2010!!!”, mai scrie Mihaela B., care a atasat si cateva fotografii care sa dovedeasca lipsa unei activitati de cel putin un an. Pe acestea se observa cum nici sigla sloganului „Land of choice” nu a fost schimbata cu frunza din Gradina Carpatilor. Sa nu ne mai miram, asadar, ca din Franta ne vin „turisti” doar pe caile expulzarii.