TIMISOARA. „Structura existenta nu mai corespunde necesitatilor curente, fiind necesara reorganizarea activitatii Centrului de Proiecte al Municipiului Timisoara„. Aceasta este concluzia la care a ajuns administratia Fritz in plin scandal legat de modul in care evaluatorii de proiecte din bani publici si-au aprobat unii altora, prin jurizare, fondurile de zeci de mii de euro pentru evenimente culturale.
Reprezentantii Primariei vor sa faca o reorganizare a schemei care, spun ei, este necesara din pricina „volumului mare de activitate, pentru asigurarea complementaritatii competentelor, asigurarea separarii de competente si evitarea unor conflicte de interese”.
Practic, se reorganizeaza
1. Compartimentul financiar-contabil si juridic actual care se imparte in:
– Compartiment juridic si resurse umane – 3 posturi de executie in subordinea directorului
– Biroul buget, financiar si achizitii publice – 1 post de conducere si 5 posturi de executie in subordinea contabilului sef
– Compartimentul Contabilitate – 2 posturi de executie in subordinea contabilului sef
2. Compartimentul programe, proiecte si relatii publice care se imparte in alte doua noi compartimente:
– Compartimentul programe si proiecte – 5 posturi de executie in subordinea directorului
– Compartimentul comunicare si relatii publice – 4 posturi de executie in subordinea directorului
3. Se infiinteaza Serviciul Programare si Administrare Spatii – 1 post de conducere si 7 posturi de executie, in subordinea directorului.
Numarul total de posturi, in urma reorganizarii va fi de 30, se arata in documentatie, toate fiind cu contracte pe perioada nedeterminata.
Delegarea de competente presupune preluarea de catre Centrul de Proiecte al Primariei de noi atributii, iar noua organigrama implica redistribuirea atributiilor pe noile structuri: 4 compartimente, 1 birou si 1 serviciu.
„Pentru cele 16 posturi nou create este necesara suplimentarea bugetului de venituri si cheltuieli al Centrului de Proiecte al Municipiului Timisoara cu suma de 1.168.999 lei„, se arata in documentatia ce insoteste proiectul de hotarare pe care reprezentantii administratiei Fritz il vor supune aprobarii Consiliului Local.
In acest moment, conform site-ului Centrului de Proiecte al Primariei Timisoara, aceasta structura are 13 angajati si 7 curatori in echipa de specialisti.
Proiectul de reorganizare a activitatii acestei structuri cu care administratia Fritz afirma ca va implementa programul de Capitala Europeana a Culturii 2023 poate fi consultat AICI.