TIMISOARA. La mai bine de un an si jumatate de cand anunta ca isi doreste pentru Timisoara un gradinar sef care sa readuca orasul la renumele de altadata, primarul Dominic Fritz anunta lansarea concursului pentru ocuparea acestei functii.
Fritz a mai avut o tentativa sa ocupe acest post, dupa ce a delegat o angajata care suspecatat ca si-a falsificat vechimea in munca pentru a se putea angaja in primarie. Mai exact, in toamna anului trecut, Rebecca Bedelean candida pentru ocuparea unei functii de executie, insa in prima instanta i-a fost refuzat dosarul, pentru ca nu indeplinea criteriul vechimii in munca. A contestat decizia, iar dosarul i-a fost acceptat, astfel ca la scurta vreme dupa ce a fost angajata la Serviciul Spatii Verzi si Locuri de Joaca, primarul a delegat-o intr-o functie de conducere, cea de asa zis ‘gradinar sef’. Agentia Nationala a Functionarilor Publici a cerut judecatorilor anularea concursului pe care Rebecca Bedelean l-a sustinut, ceea ce a insemnat si pierderea functiei pe care fusese delegata.
Acum, primarul Dominic Fritz anunta ca are nevoie de un om vizionar care sa colaboreze cu specialistii in domeniu si ‘deloc impresionabil la obstacole’.
„Dezvoltarea si modernizarea infrastructurii verzi, reconstructia ecologica a spatiilor verzi degradate, conservarea biodiversitatii sau cresterea spatiului verde per cap de locuitor prin metode tradiționale – cum sunt amenajarea de noi parcuri si spatii verzi in cartiere, dar si prin metode inovative – spatii si cladiri inierbate, acoperisuri verzi, micro-paduri urbane, gradini verticale etc. fac parte din fisa postului.”, a scris primarul Dominic Fritz pe pagina sa de Facebook.
Iar toate aceste dorinte ale edilului vin in primul an in care in Timisoara nu s-a plantat nicio floare in jardinierele din intreg orasul.
In plus, pe langa postul de gradinar sef, administratia mai cauta sefi si pentru alte Directii si Birouri din cadrul primariei:
• Director executiv la Directia Relatii Comunitare – absolventi de stiinte economice sau juridice, administrative, stiinte ale comunicarii, sociologie, psihologie si stiinte comportamentale
• Director executiv la Directia Infrastructura Verde – absolventi de arhitectura peisajului/domeniul de licenta arhitectura, specializarea amenajarea si planificarea peisajului /domeniul de licenta urbanism sau specializarea peisagistica/domeniul de licenta horticultura/agricultura
• Director executiv la Directia Incubator de Proiecte – absolventi de stiinte economice sau juridice, administrative, arhitectura, urbanism
• Sef serviciu la Serviciul Autoritate Tutelara – studii absolvite în una din specializarile cuprinse în domeniul stiintelor juridice
• Sef serviciu la Serviciul Amenajare Peisagistica, Biodiversitate si Ape – studii absolvite în una din specializarile cuprinse în domeniul: arhitectura – specializarea arhitectura peisajului, domeniul de licenta urbanism – specializarea amenajarea si planificarea peisajului, ori în domeniul de licenta horticultura – specializarea peisagistica
• Sef serviciu la Serviciul Documentatii Proiecte – absolventi de stiinte economice sau juridice, administrative, arhitectura, urbanism
• Sef birou la Biroul Reabilitare Cartiere Istorice si Monumente – absolventi de arhitectura
• Sef birou la Biroul Eficientizare Energetica Blocuri – absolventi de înginerie civila, inginerie energetica, inginerie mecanica, ingineria materialelor, drept, economie, finante, management
• Sef birou la Biroul Constructii Civile – absolventi de inginerie civila, specializarea constructii civile, industriale si agricole
Cei care vor sa aplice pentru unul dintre posturi trebuie sa indeplineasca o serie de cerinte, de la vechimea in munca la studii de licenta in specialitratea specifica postului. Pe langa acestea, au de trecut prin probe suplimentare eliminatorii de testare a competentelor lingvinstice si in domeniul IT.
Dosarele de inscriere pot fi depuse in perioada 18 aprilie – 9 mai 2022, iar concursul scris va avea loc in 20 mai.
Mai multe informatii despre acest concurs puteti gasi AICI.