TIMISOARA. Incep inscrierile pentru Targul de Craciun din 2013. Comerciantii care vor „sa puna mana” pe o casuta trebuie sa intocmeasca un dosar si sa mearga cu el la Primaria Timisoara. Au timp aproape 2 saptamani sa se inscrie.
Va reamintim ca anul acesta, pe toata perioada Targului de Craciun, in centrul orasului va functiona si un patinoar. Reprezentantii Primariei Timisoara cauta o firma care sa sponsorizeze, dar si locatia potrivita.
Timisoara va intra in atmosfera de sarbatoare tot de Ziua Nationala a Romaniei, ca si anul trecut. Ca de obicei, primarul va fi cel care va porni iluminatul festiv. Va reamintim ca anul trecut, reprezentantii Primariei Timisoara au cumparat 25 de casute noi care sa inlocuiasca din pravaliile comerciantilor.
Tot anul trecut s-au impartit si locatiile. Asadar, in centru s-au putut vinde doar colaci secuiesti, jucarii, obiecte de imbracaminte sau mezeluri si ornamente, pe Marasesti doar jucarii pentru copii, iar in Parcarea de la Modex s-a vandut mancare: de la mici pana la sarmale si salata de vinete. Anul acesta, casutele vor fi amplasate in aceeasi configuratie.
„Prin Hotararea de Consiliu Local cu privire la targul de Craciun din anul 2012 am adus clarificari de pozitionare a diverselor sectoare de comercianti, precum si transparenta in procesul de atribuire, plata si costuri. Anul acesta intentionam sa continuam acest proces de imbunatatire a calitatii targului si de a aduce noi atractii in Piata Victoriei atat sub aspect al programului artistic si de divertisment cat si acela organizatoric. Incepand de maine si pana in 15 noiembrie se vor depune dosarele comerciantilor”, a declarat viceprimarul Dan Diaconu.
Cei care vor sa isi vanda produsele la Targul de Craciun trebuie sa depuna toate cele necesare la camera 12, Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii, la ghiseele 3 si 4, pentru Directia Comunitare, dupa urmatorul program: luni, miercuri, joi si vineri intre orele 8:30 – 16:00, precum si martea, dar pana la ora 18:30. Au nevoie de: formular de participare, CD cu pozele si lista produselor comercializate, poze ale casutei, in cazul in care vanzatorul vine cu casuta lui, copie xerox dupa actele firmei, certificat de calitate care sa ateste calitatea si specificul produselor. Totodata, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna functionare a activitatii: curent electric, apa si altele. Cei care comercializeaza produse alimentare au nevoie si de avizul prealabil al Directiei Sanitar Veterinare.
Edilul atrage atentia ca inspectorii Primariei Timisoara vor controla foarte strict tipul de produse, precum si calitatea „estetica si functionala” a acestora.
Anul acesta, editia a saptea a Targului de Craciun va functiona in perioada 1 decembrie 2013 – 5 ianuarie 2014.