TIMISOARA. Cea mai dificila lucrare din proiectul de largire a pasajului Popa Sapca a fost finalizata si data in folosinta.
Noua cale ferata care trece peste pasajul Popa Sapca a fost pusa la dispozitia CFR-ului incepand de duminica dimineata. Trenurile pod trece peste podul metalic de 25 metri lungime si 4,4 metri latime, dar prin aceasta zona se va putea circula cu restrictie de viteza.
„O bucurie pentru CFR, in compensatia necazului provocat aseara de Poli: trenurile pot circula peste noul pasaj Popa Sapca de astazi, nu de maine, cum era angajamentul”, a anuntat primarul Nicolae Robu pe pagina sa de Facebook.
Cu toate ca a fost redat circulatiei podul feroviar la pasajul Popa Sapca, lucrarile vor continua la acesta, care va avea, nu patru, ci sase benzi de circulatie, conform celor scrise de primar pe pagina sa de socializare.
„Pasajul va avea latimea de 6 benzi carosabile (da, ati citit bine: 6!!!), la care se adauga doua tuneluri de cate 3 m latime fiecare, dedicate pietonilor si biciclistilor! Compara?i cu ce-am avut: 2 benzi carosabile la latimea minima prevazuta de standarde si 2 trotuare, minimale si ele! Cele 6 benzi carosabile vor functiona 4 spre inainte -2 intr-un sens, 2 in celalalt-, una pentru incadrare pentru viraj stanga, a sasea pentru incadrare pentru viraj dreapta, ultimele doua pe sensul dinspre Punctele Cardinale spre Iulius Mall”, scria in urma cu cateva zile edilul pe pagina sa de Facebook.
CITESTE SI: Accident violent la iesirea din Timisoara. 1 mort si 5 raniti grav
Reamintim, pe intreaga perioada in care traficul feroviar a fost restrictionat, pasagerii CFR au fost transportati intre Gara de Nord si Gara de Est cu ajutorul autobuzelor puse la dispozitiei de Societatea Publica de Transport Timisoara.