Lucrari importante la viitorul pasaj peste calea ferata de la Chisoda al Centurii de Sud din Timisoara

TIMISOARA. Muncitorii reveniti pe teren inca de la mijlocul lunii ianuarie, pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud, lucreaza de zor la relocari de retele, decopertari ale strarului vegetal, foraje la viitorul pasaj peste calea ferata de la Chisoda si consolidarea terenului la pasajul peste drumul care leaga Timisoara de Moravita.

CITESTE SI: Dacia deschide online precomenzile pentru primul sau model electric. Pretul masinii 

Echipele antreprenorului Tirrena Scavi sunt prezente pe teren in special intre Timisoara si Ghiroda.

Tipuri de lucrari executate saptamana aceasta pe santierul variantei de ocolire Timisoara Sud: relocari de retele de gaz, decopertari ale stratului vegetal, umpluturi cu pamant stabilizat în zona podetelor, cofrari la elevatii structuri, evacuarea apelor din sapaturi, lucrari pregatitoare pentru realizarea forajelor la viitorul pasaj peste calea ferata din zona Chisoda. La viitorul nod rutier care prevede un pasaj al centurii de sud peste DN 59 Timisoara – Moravita, zilele acestea, s-au facut lucrari de consolidare a terenului cu o saltea din material granular si geogril”, transmite DRDP Timisoara.

Va reamintim, realizarea Centurii de Sud de la Timisoara, in lungime de 25,69 km, a fost atribuita catre antreprenorul Tirrena Scavi S.P.A. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fara TVA, avand finantarea asigurata de la bugetul de stat si din fonduri europene.

La finalul lunii martie 2020 a fost emis ordinul de incepere al lucrarilor si de predare a amplasamentului, termenul de finalizare a obiectivului fiind stabilit pentru luna martie 2022.

Advertisement Advertisement
Informatiile publicate de opiniatimisoarei.ro pot fi preluate de alte publicatii online doar in limita a 500 de caractere si cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la aceasta regula constituie o incalcare a Legii 8/1996 privind drepturile de autor si va fi tratata ca atare.

    Pareri

  1. Pe bune?
    In ultimele 10 reportaje despre lucrarile la Centura de Sud citesc exact aceleasi lucruri: relocari de retele, decopertari ale stratului vegetal, umpluturi, lucrari pregatitoare. Culmea, toate in aceleasi zone. Jumatate de an am auzit numai de eliberarea terenului in zona Utvin, adica spargerea unor platforme betonate si mutarea molozului. Adica treaba de maxim doua saptamani.
    Ati bagat la lucrari si „evacuarea apelor din sapaturi? Asta in ce grafic de lucrari se incadreaza? In ala in care ati facut o sapatura anul trecut si ati lasat-o asa pt ca ati intarziat turnarea betonului? Ca in ultimele doua saptamani numai ieri a plouat putin, in rest nimic.
    Recitesc comunicatul si tot nu inteleg care sunt „lucrarile importante” la pasajul CF Chisoda… Am gasit „lucrari pregatitoare pentru realizarea forajelor”, adica s-a nivelat putin pamantul ca sa poata veni foreza?
    In articolul asta sunt doua probleme: DRPD, care presupune ca daca transmite comunicate saptamanale vom crede ca se lucreaza intr-o veselie, si autorul articolului, care nu intelege nimic din comunicatele DRPD si pune titluri clickbait.