De cativa ani, drumurile inguste si proaste dau dureri de cap soferilor timisoreni care se incumeta sa se aventureze cu masina prin jungla numita, impropriu, „trafic rutier”. Aproape ca nu exista strada in Timisoara care sa nu fi fost sparta, brazdata de santuri, plina de hartoape, peticita si refacuta de mantuiala, denivelarile si gropile punand la grea incercare masinile si atentand la siguranta soferilor si a familiilor acestora.
Situatia nu e mai buna nici in judet, multe sosele aratand si acolo ca dupa razboi, altele terminandu-se in plin camp. Primarii comunelor spun ca nu se pot atinge de carosabil, intrucat e vorba de drumuri judetene, iar alesii timisenilor au fost, de multe ori, prea ocupati cu luptele politice pentru a se mai apleca asupra problemelor oamenilor din teritoriu.
Ca si cand toate acestea n-ar fi fost de ajuns, temerarii care circula prin „capitala Banatului” mai au de facut fata unei probleme. Chiar daca isi platesc, constiinciosi, costisitoarele tichete sau abonamente Telpark obligatorii, acestea nu le asigura locuri de parcare. Iar daca, dupa interminabile cautari in zadar, gasesc totusi un spatiu liber, risca sa le fie blocate rotile sau ridicate masinile daca respectivul spatiu n-a fost „amenajat” cu bidineaua de administratorul Telpark. ,,De cele mai multe ori nici macar in fata propriei case nu gasesti loc de parcare, dar tu disciplinat ai platit taxa Telpark. in aceste conditii, cine nu doreste abolirea acestui bir? Daca din banii incasati de-a lungul timpului s-ar fi construit macar cateva mici parcari de cartiere, cu siguranta am fi gandit altfel”.
Mircea Purceld, candidatul timisorean in Colegiul 1 Senat, stie ca de aceste probleme nu se izbesc doar locuitorii din centru, ci si cei din celelalte zone ale orasului. De aceea, daca va avea onoarea de a fi desemnat reprezentantul timisorenilor in Parlament, senatorul Mircea Purceld va sustine desfiintarea imediata a sistemului Telpark si a vanatorii de timisoreni pe care o practica administratorii acestuia. inainte de a solicita o taxa pentru un serviciu, trebuie mai intai ca acel serviciu sa existe. Iar parcarile amenajate de operatorii privati, unele chiar cu peste 1.000 de locuri, arata ca se poate. Pe baza experientei acestora, Mircea Purceld va sustine initierea unui parteneriat public-privat pentru amenajarea unor noi parcari supra- si subterane, care sa tina seama de necesarul real al Timisoarei.
Iar in ceea ce priveste drumurile, senatorul Mircea Purceld va sustine alocarea fondurilor necesare pentru demararea unui program de anvergura care sa asigure Timisoarei, un oras european, drumuri cu adevarat europene.