„Asteptati-va la un model de exceptie in anul 2012, pe care il veti vedea la Geneva. Nu va puteti nici macar imagina cum va arata. Apoi, dupa 6-12 luni, veti vedea o extensie a gamei Dacia in categoria superioara. Pregatim o gama mai larga de modele” a spus Norman.
In ceea ce priveste canibalizarea celor doua marci (Renault si Dacia), seful marketingului de la Renault a raspuns simplu: „Dacia explodeaza, Renault progreseaza. Nu este nicio tara in care sa fim prezenti, iar Renault sa nu fi crescut. Intr-adevar, Dacia creste foarte mult, dar Renault progreseasa cu siguranta”.
Vezi interviul aici
Conform AutoBild, Dacia planuieste lansarea a opt modele noi si mai multe facelift-uri in urmatorii patru ani. Una dintre noutati, un low-cost ce va avea un pret de circa 5.000 de euro.
Cu numele de Citadine, modelul ar putea avea in jur de 3,6 metri lungime, 3 usi si ar putea imprumuta platforma tehnica a lui Renault Twingo.
Dacia vrea sa intre pe segmentul clasei de mijloc cu un model de 4,7 metri lungime. Printre planurile constructorului pentru anii urmatori se numara un urmas al lui Sandero, un van, un pickup si un facelift pentru Duster.
Program lansari Dacia 2012-2015
– 2012 Sedan clasa medie (4,7 metri lungime) de dimensiunile unui Renault Laguna, dar la pret de Megane
– 2013 Noul Logan cu dimensiuni mai mari, Logan City Van, Logan pick-up, Dacia MPV (MINI-BUS FAMILY CAR), Dacia LCV Van, Sandero facelift
– 2014 Duster Pickup, Duster facelift
– 2015 Dacia Citadine – 3,60 m, 3 usi, hatchback, Noul Sandero
Automobile Dacia intentioneaza sa patrunda pe cat mai multe piete internationale, cu exceptia SUA, avand in vedere ca vanzarile din Europa de Vest nu vor ramane pentru foarte mult timp la fel de puternice, a declarat vicepresedintele Dacia, Constantin Stroe.
„in lumea auto esti iresponsabil daca tu crezi, asa, ca vei trai intr-o fericire continua. Scopul nostru este intreg globul pamantesc, mai putin Statele Unite, din motive strategice. N-avem ce cauta acolo (…) Deci, scopul nostru este intregul glob cu cateva exceptii gerografice, cum ar fi prin Orientul Mijlociu”, a raspuns Stroe intrebat daca piata vest-europeana va continua sa fie principala tinta de vanzari pentru urmatorii ani.
Stroe crede ca nici Australia nu ar putea fi o destinatie de export, din cauze logistice, intrucat transportul este prea scump.
Potrivit lui Stroe, cu Sandero si Duster, brandul Dacia a aratat ca depaseste sfera Logan si ca reprezinta o solutie rationala, similara IKEA.
Oficialul a reiterat ca Dacia va scoate in fiecare an cate unu-doua modele noi. Vicepresedintele Dacia a mai aratat ca producatorul a avut o pana in prezent trei strategii de marketing, in functie de piata careia i s-a adresat.