TIMISOARA. Sunt probleme cu serviciul de emitere si incarcare a cardurilor de calatorie ale Societatii de Transport Public Timisoara.
Reprezentantii STPT spun ca situatia dureaza de cateva zile si urmeaza sa fie remediata in cel mai scurt timp.
„Sistemul actual de e-ticketing a fost implementat in 2008 de catre UTI Group, vechimea ridicand probleme in asigurarea componentelor hardware si in ceea ce priveste partea software. Preconizam ca problemele cu care ne confruntam sa fie rezolvate in cursul zilei de marti, 01.11.2022.
Reamintim utilizatorilor serviciului public ca au la dispozitie urmatoarele alternative pentru achitarea calatoriei pe mijloacele de transport: biletul clasic pe suport de hartie, legitimatia de o zi, SMS-ul, plata cu cardul bancar contactless la POS-urile din mijloacele de transport, aplicatiile 24pay si MobilWallet.
Ne cerem scuze tuturor celor care s-au prezentat la punctele de vanzare ale S.T.P.T. pentru inconvenientele si deranjul provocat„, transmit reprezentantii STPT.