TIMISOARA. Zilele trecute reprezentantii NEPI, cei care investesc in noul mall al Timisoarei, au dezvaluit momentul inaugurarii centrului comercial. Marea deschidere va avea loc in 31 martie la Timisoara. Totodata, acestia au anuntat si o buna parte din brandurile care isi vor face loc in acest mall, printre care Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut, Starbucks, alaturi de cel mai mare si mai modern cinematograf din afara Capitalei.
CITESTE SI: Anuntul oficial! Cand se deschide mall-ul din Calea Sagului, Shopping City Timisoara?
In martie anul trecut cand NEPI oferea primele informatii legate de ceea ce vor descoperi timisorenii in noul centru comercial, printre zonele de distractie era mentionat si un patinoar interior permanent. In ultimul comunicat, in ceea ce priveste oportunitatile de recreere, se preciza ca „timisorenii vor avea acces la cel mai mare cinematograf multiplex Cinema City din afara Capitalei, care va aduce 13 sali dotate cu cele mai noi tehnologii 3D, precum si conceptele revolutionare iMAX si 4Dx. In plus, Shopping City Timisoara pune la dispozitia timisorenilor si o sala de fitness ultramoderna, dotata cu piscina semi olimpica. Shopping City Timisoara va oferi, de asemenea, cea mai dezvoltata zona de distractie si petrecere a timpului liber prezenta intr-un centru comercial la acest moment, cu zona de bowling, billiard, casino si food-court cu restaurante pentru toate gusturile, iar copiilor li se pregateste cel mai complex spatiu de joaca din oras„.
Cum patinoarul nu se regasea in noua prezentare, cititorii opiniatimisoarei.ro au inceput sa puna intrebari si sa dezbata acest aspect.
Reprezentantii noului mall ne-au edificat rapid.
„Momentan, nu sunt planuri de amenajare a unui patinoar in incinta Shopping City Timisoara„, au precizat pentru opiniatimisoarei.ro reprezentantii Shopping City Timisoara.
Centrul comercial este construit pe un teren de 18 hectare, in 2 etape, iar la finalizarea dezvoltarii sale, in martie acest an, va avea o suprafata inchiriabila de 70.000 metri patrati in prima faza.
Ofera cea mai generoasa parcare de mall, cu aproximativ 2.500 de locuri, dispuse la nivelul solului si pe acoperis – cu acces direct catre zona de cinema – entertainment – fitness – food court.
Populatia deservita: mai mult de 700.000 locuitori din Timisoara si imprejurimile sale.