TIMISOARA. Inca din primavara, pe mai multe drumuri nationale din Timis se fac lucrari de modernizare.
Muncitorii DRDP Timisoara lucreaza prin ‘sistemul de reciclare in situ’, o solutie tehnica foarte buna pentru drumuri cu durata de viata expirata, care prezinta o zestre formata din straturi rutiere bituminoase imbatranite.
Practic, asfaltul vechi e frezat si pus intr-un utilaj special in care i se adauga material pietros, liant hidraulic si emulsie bituminoasa. Totul vine amestecat, omogenizat si transformat in asfalt proaspat, care vine mai apoi asternut si compactat la profil, explicau nu demult pentru opiniatimisoarei.ro reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, care realizeaza intreaga operatiune cu trusa si echipele Sectiei Productie a DRDP.
Metoda a fost folosita cu succes anul trecut in zona Cenei – Uivar – Pustinis – Otelec, iar in acest an s-a aplicat pe DN57 Jamu Mare – Gherman – Moravita.
In aceasta perioada, se lucreaza intre Livezile si Banloc.
„Sectia Productie a DRDP Timisoara continua lucrarile de reciclare in situ pe DN 59B intre Livezile si Banloc (TM) si, in paralel, pe DN 57, la Moravita, se asterne covor asfaltic pe lucrarea precedenta de reciclare (Gherman – Moravita)„, transmit reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.