Cel mai mare operator fitness din vestul țării se restructurează pentru a face față provocărilor de pe piață și pentru a menține activă o comunitate de peste 7.000 de membri.
„Consider că este datoria noastră să fim flexibili și constructivi, indiferent de problemele cu care ne confruntăm. De-a lungul celor 9 ani de activitate am promovat întotdeauna două valori importante: standardele de calitate înalte și atenția față de comunitate.
Cum traducem aceste valori în activitatea de zi cu zi? Prin faptul că lucrăm doar cu antrenori calificați, că oferim un mediu curat, sigur și prietenos și am investit în infrastructură pentru a oferi cele mai fezabile echipamente”, spune Cosmin Șorban, acționarul majoritar al Smartfit Studio.
Piața regională de fitness a intrat în picaj în luna martie, odată cu izolarea oamenilor la domiciliu. Închise total timp de trei luni, sălile de fitness s-au redeschis la mijlocul lunii iunie, însă clienții se feresc să își facă abonamente din cauza campaniiilor media care îi sperie.
„Smartfit este mai mult decât o sală de fitness, este un centru de sănătate, în care își găsesc locul toți membrii, atât cei care se antrenează pentru performanță, cât și cei care doresc sprijin pentru a slăbi ori pentru a-și echilibra stilul de viață. Și înainte de pandemie, și acum, în plină criză sanitară, avem aceeași viziune: primul pas către sănătate și cea mai sigură cale de stimulare a imunității este sportul și alimentația corectă. Nu încurajăm dietele și nici trasul de fiare pentru conturarea unui corp de prezentat la plajă. Smartfit este un stil de viață, iar acesta este motivul care ne determină să luptăm pentru a rămâne lideri de piață”, a mai precizat Cosmin Șorban, acționarul majoritar al Smartfit Studio.
Serviciile Smartfit au fost adaptate „noii normalități”, astfel că s-au creat promoții, s-a ajustat considerabil oferta de servicii, precum și orarul (https://www.smartfitstudio.ro/clase-smartfit-studio-1) , structura (https://www.smartfitstudio.ro/clase-smartfit-studio-2) și conținutul antrenamentelor de grup (https://www.smartfitstudio.ro/clase-smartfit-studio-3). Cu respectarea legislației și a măsurilor de prevenire Covid-19, echipa Smartfit a organizat evenimente de impact, atât fizic, cât și la distanță, iar pentru a fi alături de cei care nu pot veni deocamdată la sală, se pregătește lansarea unui program online de îmbunătățire a sistemului imunitar.
Pe lângă oferirea unei infrastructuri sigure și cu personal specializat, Smartfit și-a asumat rolul de informare a publicului larg cu privire la dobândirea și păstrarea obiceiurilor sănătoase.
„Majoritatea operatorilor fitness funcționează cu 30 – 40% din clienții avuți anul trecut, în această perioadă și se pliază sub orice formă, numai să stopeze pierderea. Noi avem altă abordare, așa că ne-am setat 2 obiective: să rămânem pe piață și să păstrăm standardele de calitate. Acestea sunt constantele, în rest, inovăm, eficientizăm, schimbăm, ne reinventăm până găsim formula perfectă”, a concluzionat reprezentanta departamentului de marketing și comunicare.