„Am vazut ca se doreste renovarea tramvaielor langa Iasi, la Pascani. Va vorbeste un om care a lucrat in Regie 40 de ani pe toate functiile. 12 ani am reparat si modernizat sute de tramvaie si cunosc destul de bine situatia de acolo. Se pune problema sa reparam tramvaiele pe sute de mii de euro. Ne buncuram repede ca se monteaza camere video, aer conditionat. Va spun ca acestea sunt accesorii si ca reparatia nu in asta consta. Problemele sunt la rulaj, la directie. Timisoara a avut o traditie din secolul al XIX-lea. S-au construit tramvaie si de-a lungul timpului s-a tot venit cu un alt model. RATT a avut o traditie, fiind emblema pentru transportul din România. Voi avea o discutie cu primarul, sa ii spun ca tramvaiele se pot repara si moderniza in Timisoara si cu costuri mai mici decat in alta parte. Regiile trebuie sa aiba obligatoriu uzina de reparatie„, a declarat Zanfir.
Cu toate acestea, consilierul judetean a spus ca activitatea atelierului de reparatii al RATT a fost oprita, insa, cu ajutorul unor fonduri, aceasta ar putea fi reluata.
”Specialisti avem, in Timisoara, mai buni decat la Pascani unde atelierul este specializat pe reconditionarea vagoanelor de tren”, a concluzionat Zanfir.
Primarul Timisoarei, Nicolae Robu a vizitat recent o societate din judetul Iasi care se ocupa cu reconditionarea de tramvaie si vagoane de tren si urmeaza sa se mai intereseze si de ofertele Regiei Autonome de Transport Bucuresti pentru reconditionarea tramvaielor din Timisoara.
CITESTE SI: Big Brother in tramvaie la Timisoara! Vor fi puse cate 6 camere video in fiecare garnitura reconditionata