TIMISOARA. O centrala telefonica moderna a fost cumparata de catre Primaria Timisoara care spune ca, cu ajutorul ei, se imbunatateste relatia dintre cetateni si administratie.
„Noua centrala va putea prelua un numar nelimitat de utilizatori si va avea un receptioner digital sau robot (dotat cu tehnologie IVR – ce permite interactiunea cu centrala digitala prin intermediul comenzilor vocale si tastaturii de pe telefon), care sa repartizeze apelurile dupa nevoile apelantului. Implementarea noii centrale va permite si urmarirea mult mai exacta a sesizarilor si cererilor venite din partea cetatenilor, astfel incat fiecare apelant sa primeasca raspunsurile de care are nevoie„, transmit reprezentantii Primariei Timisoara.
In acest moment, municipalitatea dispune de o centrala analogica a carei mentenanta costa aproape 50.000 de lei, fara TVA, pe an, mai spun reprezentantii primariei care sustin ca, din pricina faptului ca tehnologia acestei centrale este una invechita, multi timisoreni nu au reusit sa intre in legatura cu un operator sau cu un anumit departament al primariei.
Angajatii Primariei Timisoara care vor prelua apelurile de la cetateni vor fi monitorizati, iar datele colectate vor fi folosite pentru a creste performanta si pentru a scadea timpii de raspuns la sesizarile venite din partea timisorenilor.
Centrala noua va fi instalata de Orange Romania si costa 120.000 de lei, cu TVA, incluzand serviciile de suport si mentenanta pentru urmatorii doi ani de contract. Noua centrala va fi functionala la inceputul anului viitor.