TIMISOARA. Noi achizitii in Primaria Timisoara. Municipalitatea vrea sa incheie un contract cadru pe 3 ani ca sa-si asigure servicii de imprimare, copiere, fax si scanare documente si cauta o firma care sa se ocupe de toate acestea.
A fost lansata o licitatie in Sistemul Eelctronic de Achizitii Publice, iar suma prevazuta de la bugetul local este de 3.969.000 lei fara TVA, adica aproximativ 1 milion de euro cu TVA.
„In baza acordului-cadru se va incheia cate un Contract Subsecvent o data la 12 luni, sau ori de cate ori este nevoie in functie de fondurile alocate. Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru: Cantitate minima Acord cadru: chiria pe 36 luni pentru 20 echipamente si imprimare 7.620.000 pagini A4; Cantitate maxima Acord cadru chiria pe 36 luni pentru 40 echipamente si imprimare 22.860.000 pagini A4; Valoarea maxima estimata (fara TVA) a acordului cadru este de: 3.969.000 lei fara TVA.
Cantitatile minime si maxime aferente contractului subsecvent: Cantitate minima: chiria pe 12 luni pentru 20 echipamente si imprimare 635.000 pagini A4; Cantitate maxima: chiria pe 12 luni pentru 40 echipamente si imprimare 7.620.000 pagini A4; Valoarea maxima estimata (fara TVA) a celui mai mare contract subsecvent: 1.323.000,00 lei fara TVA„, se arata in documentatia postata in Sistemul Electronic de Achizitii Publice.
Firmele interesate isi pot depune ofertele pana in 22 decembrie.