TIMISOARA. Au fost dezvaluite primele branduri care vor avea magazine in cel de-al doilea mall din Timisoara care este aproape de finalizare pe Calea Sagului. Potrivit site-ului investitorului, vom gasi in Shopping City Timisoara: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, dar si o cafenea Starbucks.
Fondul de investitii NEPI (New Europe Property Investments), unul dintre cei mai importanti investitori imobiliari de pe piata locala, va inaugura in primavara acestui an cea de-a doua faza de dezvoltare a celui mai nou si modern centru comercial din vestul tarii, Timisoara Shopping City.
Mall-ul, situat pe Calea sagului, va avea o suprafata construita de 72.000 metri patrati si inchiriabila de 57.000 metri patrati si va domina zona de sud a orasului Timisoara.
Unul dintre principalele puncte de atractie al noului mall va fi cinematograful dezvoltat de Cinema City. Multiplex-ul cuprinde in total 13 sali digitale performante, 3D, 4Dx, iMAX, cu o capacitate sporita. Cu o capacitate totala de 2.400 de locuri si o suprafata de 4.000 mp, noul cinematograf Cinema City va deveni cel mai mare multiplex din afara Capitalei.
De altfel, intreaga oferta de divertisment va fi extrem de variata, cu bowling, billiard, casino, sala de fitness cu piscina semi olimpica si food-court cu restaurante pentru toate gusturile. Copiilor li se pregateste cel mai complex spatiu de joaca din oras.
Deschiderea celui de-al doilea mall din Timisoara e programata in primavara.