Functionarii de la Directia Patrimoniu, compartimentul Pompe Funebre (caseria din B-dul. 3 August nr.17) vor lucra cu publicul in zilele de 20, 21, 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 31 decembrie si din 3 pana in 7 ianuarie 2011 intre orele 9-12. In zilele de 25, 26 decembrie, 1, 3 si 8, 9 ianuarie programul cu publicul va fi suspendat. Din data de 10.01.2011 se reia programul cu publicul dupa orarul normal de functionare.
Serviciul Autorizare Publicitate si Comert va intrerupe programul cu publicul incepand cu data de 08.12.2010 datorita reorganizarii in vederea transferarii unor atributii la Politia locala.
Serviciul Fond Funciar isi va suspenda programul cu publicul incepand cu data de 23.12.2011.
Serviciul de Evidenta a Persoanelor isi va relua programul de lucru cu publicul din data de 03.01.2011.
Serviciul de Stare Civila. In perioada 20.12.2010 – 31.12.2010 va fi program normal cu publicul la inregistrari nou-nascuti si înregistrari decese. Sambata, Duminica si în sarbatorile legale decesele vor fi inregistrate intre orele 9-11. Programul de lucru cu publicul se reia din data de 03.01.2011.
Biroul Infocentrul Turistic Timisoara va fi deschis in zilele de 24.12.2010 si 31.12.2010 intre orele 9.00-15.00.
Serviciul Centrul de Coordonare pentru Reabilitarea Cartierelor Istorice: in zilele de 24.12.2010 si 31.12.2010 va functiona cu un program între orele 8.00-14.00.
Directia de Asistenta Sociala Comunitara: Distribuirea produselor alimentare se va efectua la sediul din str. I. Plavosin nr. 21 pana la sfarsitul anului, mai putin zilele de 24.12.2010 si 31.12.2010.
Biroul Consiliere Cetateni si Registratura si Compartimentul Impuneri Mijloace de Transport Persoane Fizice si Juridice vor prelua si vor înregistra toate declaratiile contribuabililor persoane fizice si juridice.
Biroul Evidenta Contribuabili si Incasari Bugetare vor incasa doar obligatiile constand in amenzi, incasarea impozitelor si taxelor locale urmand sa fie reluata incepand cu data de 10.01.2011.
La Serviciul Pasapoarte si la Serviciul inmatriculari auto functionarii vor lucra in data de 24 decembrie pana la ora 14, iar in 31 decembrie este inchis.
Programul la Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca nu se va modifica in perioada sarbatorilor. Functionarii vor lucra dupa urmatorul program: luni vineri intre 8.30. – 16.30.
Audientele la Prefectura Timis se suspenda pana la inceputul lunii ianuarie 2011. In 24 si 31 decembrie nu se elibereaza apostila la Prefectura Timis.
La Consiliul Judetean Timis va fi program normal, de la 8.00 la 16.00.
La Finante, programul cu publicul nu se suspenda si nici nu se reduce. Si in zilele de 24 decembrie si in 31 ianuariei 2011 se va lucra dupa programul 8 – 16.30.
La IPJ Timis se elibereaza caziere inclusiv in zilele de 24 si 31 ianuarie dupa programul urmator: de luni pana joi (8-30 – 16.30 cu pauza intre 13.00 – 14.00). Vineri, 24 si 31 decembrie la caziere se va lucra intre 9 si 14 cu pauza intre 11-12.
La Serviciul Arme si Munitii programul cu publicul va fi luni: 09,00 – 14,00 si joi 14,00-18,00.
Posta Mare lucreaza dupa programul: 7-20 si in 24 decembrie, dar si 31 decembrie.