Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Timis isi suspenda programul cu publicul in data de 25, 26 decembrie si 1 ianuarie 2013. Totodata ghiseele vor mai fi inchise si in 24 si 31 decembrie. Aceste zile vor fi recuperate insa sambata 12 si 19 ianuarie. Programul obisnuit al institutiei este de luni pana joi intre orele 8.30 – 17.00 si vineri intre 8.30-14.30.
Directia Generala a Finantelor Publice Timis va avea ca ultima zi de program cu publicul data de 21 decembrie 2012, urmand ca acesta sa fie reluat in data de 14 ianuarie 2013.
Directia Fiscala a Municipiului Timisoara – Ultima zi de program cu publicul va fi in data de 21 decembrie 2012, urmand ca acesta sa fie reluat in data de 14 ianuarie 2013.
Excepţii: vor face cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscala care pot fi depuse pana in data de 24 decembrie 2012, activitatea de inregistrare a cererilor urmand a fi reluata incepand cu data de 7 ianuarie 2013; Biroul Evidenta Contribuabili si Incasari Bugetare va incasa doar obligatiile constand in amenzi, incasarea impozitelor si taxelor urmand a fi reluata in 14 ianuarie 2013; serviciile de specialitate din cadrul Directiei Fiscale a Municipiului Timisoara vor elibera certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local, atat pentru persoane fizice cat si juridice, insa doar pentru acele imobile pentru care nu este necesara prelucrarea informatica a datelor patrimoniale si/sau nu este necesara achitarea obligatiilor restante; Biroul Consiliere Cetateni si Registratura si Biroul Impuneri Auto Persoane Fizice si Juridice vor prelua ai vor inregistra toate declaratiile contribuabililor persoane fizice sau juridice.
In cadrul Primariei, programul de lucru cu publicul s-a suspendat incepand din 17 decembrie. Va fi reluat abia din 7 ianuarie, cu cateva mici exceptii.
La Directia de Evidenta a Persoanelor se munceste pana in 24 decembrie. Timisorenii care au treaba acolo trebuie sa se grabeasca, pentru ca din 24 decembrie si pana in 7 ianuarie, functionarii vor avea liber la lucrul cu publicul. Se pot inregistra nou-nascuti conform programului existent, dar si decesele.
La Directia de Patrimoniu din cadrul Primariei, cei care lucreaza la Serviciul de Achizitii Publice vor prelua documentatii specifice termenelor si procedurilor de achizitii publice in toate zilele lucratoare, la camera 12, ghiseul 9.
Compartimentul Pompe Funebre si Coserit, casieria din Bulevardul 3 August 1919 nr.17, va functiona intre orele 9:00 – 12:00, in urmatoarele zile: pana in 21 decembrie, in 24 decembrie, in 27 si 28 decembrie, in 31 decembrie si din 3 pana in 4 ianuarie 2013. Programul normal se reia din 7 ianuarie.
La Compartimentul Fond Locativ din Bulevardul 16 Decembrie 1989 nr.38 de pe strada Oituz, incasarea chiriilor aferente locuintelor din acest fond, a terenurilor si garajelor, precum si programul cu publicul e intrerupt in perioada 17 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013. Din 7 ianuarie revine la normal. Totusi, in aceasta perioada in care se sisteaza programul, chiriile se pot achita in contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara.
Incasarea concesiunilor, chiriilor pentru spatiile cu alta destinatie, ratelor din vanzarea spatiilor cu alta destinatie in baza Legii nr. 550/2002, a cabinetelor medicale conform OUG nr. 68/2008, precum si programul cu publicul la Biroul Urmarire Venituri este intrerupt in perioada 17 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013. Si aici se reia programul de luni, 7 ianuarie.
In perioada in care programul cu publicul este sistat, se pot efectua plati oricum, la Trezorerie. Astfel, chiriile pentru spatiile cu alta destinatie si concesiunile se pot achita in contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara; ratele aferente imobilelor vandute in baza Legii nr. 550/2002 se achita in contul RO24TREZ621500206X000183, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara; ratele aferente cabinetelor medicale instrainate in baza OUG nr. 68/2008 se achita in contul RO03TREZ62121390207XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara; taxele pentru recuperare energie electrica si utilitati se achita in contul RO78TREZ62121360250XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara; ratele aferente imobilelor cumparate in baza Legii nr. 61/1990 se achita integral in contul RO76TREZ62120310103XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara; ratele aferente imobilelor cumparate in baza OUG nr. 19/1994 se platesc in contul RO11TREZ62121390210XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara, iar ratele aferente imobilelor cumparate in baza Legii nr. 79/1996 pot fi achitate in contul RO57TREZ62121390203XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara.
Competitiile sportive prevazute in calendarul competitional si alte actiuni la Sala Olimpia si la Complexul Sportiv Bega se vor desfasura dupa programul deja stabilit. In perioada in care este oprit insa programul cu publicul, taxa speciala Sala Olimpia poate fi platita in contul RO90TREZ62121360206XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, Cod Fiscal 14756536, beneficiar Municipiul Timisoara.
Serviciul Banca de Date Urbane si Cadastru din cadrul Institutiei Arhitectului Sef va functiona inclusiv pana in data de 21 decembrie 2012, pentru eliberarea adeverintelor pentru atribuiri/schimbari de denumiri de strazi si numere postale, eliberari de planuri de situatie, incadrare in zona, extrase din PUZ-uri, PUD-uri si PUG.
Activitatea de distribuire a produselor alimentare in cadrul Planului European de Ajutoare distribuite din stocurile de interventie ale UE se va efectua tot la sediul din strada Circumvalatiunii nr. 8-10, fiind suspendata numai in zilele de 23 decembrie 2012 si 2 ianuarie 2013. De distribuire se ocupa Directia de Asistenta Sociala Comunitara.
Cantina de Ajutor Social functioneaza in perioada de iarna in toate zilele lucratoare, intre orele 8:00 – 16:00. In 21 decembrie, intre orele 12:00 – 14:00, abonatii cantinei vor primi pachetele de Craciun.
Turistii vor putea cere informatii despre oras de la Infocentrul Turistic, care va fi deschis in luna decembrie, de luni pana sambata, intre orele 10:00 – 18:00, iar in zilele de 24 si 31 decembrie, intre orele 10:00 – 14:00.
Si la Prefectura sau la Consiliul Judetean Timis, audientele sunt suspendate pana dupa sarbatorile de iarna. Acestea vor fi reluate dupa data de 7 ianuarie 2013.
Curtea de Apel Timisoara, Tribunalul Timis, Judecatoria Timisoara – Completele de judecata, altele decat cele penale, nu mai au sedinte de judecată pana in 14 ianuarie 2013. Sectia penala va lucra, insa doar in cauzele cu arestati.
De sarbatori, in intervalul 24 – 26 decembrie 2012 si 31 decembrie 2012 – 3 ianuarie 2013 nu functioneaza nici serviciile de Registratura si Arhiva. In celelalte zile, lucrul cu publicul este redus, de la 9 la 12.
Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Timis va lucra cu publicul doar patru zile, dupa cum urmeaza: Joi, 27 decembrie – intre orele 8 si 16; Vineri, 28 decembrie – intre orele 8 si 15; Joi, 3 ianuarie 2013 – intre orele 8 si 16 si Vineri, 4 ianuarie 2013 – intre orele 8 si 13.
In celelalte zile, respectiv 24, 25, 26 si 31 decembrie 2012, precum si in 1 si 2 ianuarie, angajatii institutiei vor avea liber.