Departe ca fenomenul anglo-saxon al talent-showurilor sa fie pe placul romanilor.
Zilele trecute, un interviu de-a lui Simon Cowell, parintele talent-showurilor, a facut inconjurul planetei. Cowell si-a recunoscut esecul in zona talent-showurilor muzicale din anul 2011, asta dupa ani lungi de dominatie… „Am fost arogant si am crezut ca inca se mai poate“ spune el… Cowell admite, in ianuarie 2012, intr-una din cele mai comentate declaratii ale inceputului de an, ca XFactor, celebrul show care din 2004 a cucerit destule teritorii, a devenit un show de televizune obosit…
Declaratiile lui Cowell au starnit deja indignarea televizunilor care inca detin franciza XFactor, difuzand inca programul. E o lovitura de imagine si sunt multi cei care abia au asteptat asta. Totusi, Cowell a facut istorie in televizune, XFactor fiind lansat pe piata in 2004 , aducand de-a lungul vremii profituri uriase unor statii… Acum insa, parintele celebrului „X“ admite ca cei mai multi castigatori n-au confirmat, fapt care a erodat si demonetizat showul…
Am prezentat „doppo festival Mamaia“ de vreo cateva ori si discutiile aprinse erau despre confirmarea castigatorului, dupa ce a luat trofeul. Degeaba ai luat premiul daca nu confirmi mai apoi… Castigatorii de talent-showuri sunt gonflati azi de strategii de marketing, tocmai pentru a creea ideea confirmarii de dupa… Gonflarea in tabloide n-a fost deloc benefica, s-a vazut asta in Italia, Belgia sau Australia… Costel Busuioc, un alt produs de talent-show european , a esuat intr-o spalatorie auto din Timisoara…
Simon Cowell incearca sa gaseasca solutii pentru „Got Talent“ si premiul pe care-l pune acum la bataie e o excursie in spatiu, Virgin Galactic fiind sponsor al showului din Anglia…
Confirmarea „de dupa“ e marea problema care a erodat talent-showurile muzicale… Rasplata prin insigne e… insignifianta! Apune o epoca…