Conducerea RATT a decis la inceputul acestei saptamani ca trebuie sa desfiinteze cele 203 posturi, iar pentru ca acest fapt sa se si intample mai ramane ca proiectul propus de sefii regiei sa fie aprobat de consilierii locali. Sefii RATT stiu si de unde sa concedieze timisorenii.
„Structura organizationala este mult mai flexibila, bazata pe cele doua mari centre de costuri: Sectia Transport Electric si Sectia Transport Auto, celelalte departamente asigurandu-le suportul necesar bunei functionari. Prin reducerea numarului de nivele ierarhice se realizeaza un flux al informatiei rapid si eficient, evitandu-se dubla comanda si suprapunerea de responsabilitati”, se arata in referatul celor de la RATT.
Ei vor sa diminueze numarul de functii de conducere, in special prin comasarea unor activitati asemanatoare. Astfel, spun acestia, se realizeaza o managerizare a activitatii coerenta, fara sincope, si se realizeaza o reducere a cheltuielilor salariale.
Programul de restructurare pe care alesii locali il vor vota la finele acestei luni mai cuprinde si reducerea cheltuielilor prin reducerea consumurilor de energie electrica la tramvaie si troleibuze, cea a consumurilor de combustibil, dar si reducerea cheltuielilor pentru piesele de schimb, service si intretinere a mijloacelor de transport in comun.
Cel mai probabil, proiectul va fi aprobat de consilierii locali deoarece regia trebuie sa se redreseze financiar si nu exista alte masuri ce ar putea fi luate, spun responsabilii din primarie.
In total, RATT are 933 de angajati, dintre care personal TESA 96, personal operativ 102 si 735 de muncitori.