TIMISOARA. 8 iunie era termenul limita de depunere a ofertelor pentru proiectarea si executia Centurii de Sud a Timisoarei. Acest termen insa a fost amanat pe SEAP de catre CNAIR pentru 22 iunie, a anuntat seful Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara Horatiu Simion, invitat in INTERVIURILE TIMISOAREI, singura emisiune interactiva transmisa LIVE pe Facebook din Timisoara, realizata de Orasul Timisoara si opiniatimisoarei.ro, din studioul HDV.
Directorul DRDP a explicat ca amanarea a fost decisa pentru ca au existat o multime de intrebari din partea firmelor care doresc sa construiasca soseaua ocolitoare a Timisoarei.
„Datorita solicitarilor firmelor interesate, ca sunt mai multe, au fost multe intrebari, multe vizite in teren, de care am avut cunostinta, altele de care nu am avut cunostinta, au venit ei sa se informeze si au fost independent pe teren. Au fost 4-6 firme la noi sa se intereseze, firme mari si din interior si din exterior, probabil ca se vor face asocieri de firme. vom vedea in 22 iunie, ca s-a amanat din data de 8 pe 22 iunie termenul de depunere a ofertelor. Nu stim exact cate firme vor fi in final pentru ca licitatia e electronica„, a declarat Horatiu Simion in INTERVIURILE TIMISOAREI.
Directorul DRDP Timisoara estimeaza ca cel tarziu in a doua jumatate a lui 2018 se va deschide santierul.
„Dupa finalizarea licitatiei si atribuirea contractului, vom semna contractul, urmeaza sa se faca actualizarea documentatiei si in a doua jumatate a anului viitor sa inceapa lucrarea„, a mai spus Horatiu Simion.
Ce se intampla cu Centura de Sud a Timisoarei daca se depune o contestatie la licitatie? Pierdem mai bine de un an.
„Daca este orice contestatie, la aceasta ora se poate face in 5 etape. Orice contestatie are 2 termene: unul de la Consiliul de solutionare a contestatiilor 30 de zile, la care se adauga unul de 45 de zile la Curtea de Apel. Pe fiecare etapa. Deci 75 de zile pe fiecare. In cazul cel mai favorabil inseamna 375 de zile„, a explicat Horatiu Simion in INTERVIURILE TIMISOAREI.
Centura de Sud a Timisoarei va avea 24 de kilometri aproximativ, este o lucrare care valoreaza peste 80 de milioane de euro, va avea 12 poduri si pasaje si mai multe intersectii la nivel.
Seful Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara a prezentat si traseul final al soselei ocolitoare de sud.
„Ea va avea o continuitate a centurii existente, va traversa drumul judetean care leaga Timisoara de Mosnita, undeva imediat dupa calea ferata industriala existenta, imediat dupa oras, inainte de Mosnita, va traversa drumul de la Giroc, dupa actuala baza Flonta, dupa acel canal, vor ramane in interiorul centurii Girocul si Chisoada, ramane de cealalata parte baza militara, va ajunge la groapa de gunoi, de unde va merge spre Fabrica de zahar, undeva in zona Nesle, in Freidorf, va fi legatura cu viitorul inel pe care il pregatim pe partea de vest cu pod peste Bega. Deci Mosnita si Sag vor ramane in afara centurii, iar Girocul si Chisoda in interior. Din cealalta directie, legatura e de la Mahle, aproape de Timisoara, in vecinatatea traseelor electrice, va fi pe langa acea retea de inalta tensiune care e acolo, pe langa cartierul Fratelia, pe langa Freidorf pana la Nesle unde va fi pod peste Bega„, a precizat seful DRDP Timisoara.
Directorul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara, Horatiu Simion, a fost invitatul emisiunii INTERVIURILE TIMISOAREI de joi seara, singura emisiune interactiva transmisa LIVE pe Facebook, realizata de Orasul Timisoara si opiniatimisoarei.ro, avandu-i ca moderatori pe Petre Nicoara si Ciprian Voin.
INTERVIURILE TIMISOAREI poate fi vizionata pe pagina de Facebook Orasul Timisoara si pe site-ul opiniatimisoarei.ro in fiecare joi seara de la orele 21.30.