Un rambleu de pe lotul 3 al autostrazii Lugoj – Deva a luat-o la vale. Compania de Drumuri a trimis o echipa pentru a verifica ce s-a intamplat pe portiunea de sosea de mare viteza.
CITESTE SI: Suma fabuloasa castigata la pariuri de un om de afaceri din Timisoara! Ce va face cu banii?
Rambleul de 70 de metri lungime si 11 metri latime a cazut joi dimineata, iar in prezent constructorul s-a mobilizat pentru a remedia deteriorarea, au apus pentru ECONOMICA.NET reprezentantii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Mai multe AICI!
Lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva este unul dintre cele mai avansate aflate in constructie, fiind realizat 80 la suta, fiind programat sa fie inaugurat la finele acestui an, cel tarziu anul viitor.
UPDATE: Dupa surparea produsa pe lotul 3 de autostrada Lugoj-Deva, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a dispus un control si a tras deja si primele concluzii.
„Cea mai recenta actiune de control a fost trimisa pe santierul lotului 3 al autostrazii Lugoj –Deva, in urma aparitiei unei surpari a terasamentului pe o lungime de 70 de metri si o latime de 11 metri. Echipa de control de la fata locului urmeaza sa evalueze situatia in vederea stabilirii cauzelor care au produs evenimentul si sa prezinte un raport.
Pana in prezent au fost desfasurate actiuni de control privind calitatea lucrarilor (echipe formate din specialisti ai CNAIR SA si CESTRIN) pe santierele autostrazilor Lugoj-Deva si Sebes-Turda.
Principalele probleme identificate au fost: calitatea slaba a materialelor, mobilizarea insuficienta a constructorilor si calitatea neconforma a unora dintre lucrarile executate.
Au fost emise rapoarte cu problemele constatate si s-au dispus masuri contractuale de remediere.
CNAIR SA a adus cu aceasta ocazie la cunostiinta Constructorilor si Consultantilor ca in cazul in care nu remediaza rapid deficientele, masurile contractuale de penalizare pot merge pana la rezilierea contractelor din culpa Antreprenorilor„, se arata intr-un comunicat emis de CNAIR.