In Arad au aparut 50 de oglinzi pe strazi. Acestea fac parte din campania Autoportret, care isi propune sa incurajeze trecatorii sa isi intoarca privirea spre valorile orasului, dar si sa redescopere bucuria de a apartine acestuia.
Oglinda este un prilej de a petrece timp cu tine si a dialoga cu sinele, de la nevoi superficiale la dezbateri intense care te macina. Cand te privesti intr-o oglinda, primul lucru firesc pe care il faci este sa iti pui o intrebare. Oglinzile pozitionate in puncte cheie ale orasului intreaba trecatorii Tu ce vezi?, oferind ca posibil raspuns reflexia orasului.
Alaturi de hashtag-ul campaniei, #misterARAD, doritorii sunt incurajati sa publice pe conturile personale de pe platformele de socializare Facebook si Instagram fotografii realizate in oglinzile din oras. Fie ca este vorba despre propria reflexie sau despre detalii ale cladirilor pe care le surprind in oglinda
Potentialul turistic al Aradului se afla pe o panta ascendenta, iar interesul strainilor pentru aceasta zona a crescut datorita implicarii orasului in demersul de sustinere a Timisoarei in procesul de dezvoltare culturala aparuta odata cu castigarea titlului de Capitala culturala europeana in anul 2021, sustin cei de CMCA.
„Orasele sunt ca oamenii. Cand le descriem, ne reflectam, de fapt, propria proiectie asupra locului despre care vorbim. Cu Autoportret ne propunem sa invitam trecatorii sa isi intoarca privirile spre oras si sa isi aminteasca fiecare ca Aradul este, in primul rand, format din cei care il locuiesc. Noi, oamenii, suntem cei care dam culoare spatiilor in care ne ducem viata. Noi suntem cei care influentam cel mai mult dinamica orasului. Autoportret devine, astfel, platforma de dialog din strada dintre tine si oras, ca parte dintr-o campanie mai ampla. Scopul acesteia este ca, in 2021, polul cultural format pe axa Timisoara – Arad – Novi Sad sa reflecte spiritul Est European care ne caracterizeaza si care pare momentan amortit pe toate palierele, nu doar pe cel cultural, pe care il vizam”, detaliaza Oana Vasiliu, specialist comunicare culturala al Neverland Place, agentia care semneaza proiectul realizat prin Centrul Municipal de Cultura Arad.
Campania Autoportret continua si in spatiul virtual, atat pe Facebook , cat si pe Instagram . Prin imaginile publicate online sub hashtag-ul #misterARAD, trecatorii acestuia vor schita o noua imagine a orasului, asa cum este vazuta ea prin lentila fiecaruia, noteaza newsar.ro