Fie cer mai multi bani pentru materiale, fie dau vina pe vreme ca nu-si pot termina lucrarile. Sunt doar cateva dintre motivele invocate de societatile care repara drumurile din Timisoara. Mai mult decat atat, nici macar nu respecta normele de mediu cand isi deschid santierele. O spune chiar viceprimarul Adrian Orza, care a dat impreuna cu oamenii legii o sumedenie de amenzi pentru ca isi bat joc de aerul pe care timisorenii il respira.
„Toti lucreaza foarte prost din punct de vedere al respectului fata de gestionarea santierelor. Noi le-am mai dat o serie de amenzi si o sa le dam in continuare si mai multe, pentru ca la capitolul asta sunt aproape inexistenti. S-au obisnuit sa-si bata joc de componenta aceasta. Probabil ca lucrurile astea ar trebui stipulate foarte clar in contractele pe care le au”, a declarat Adrian Orza.
Strada Steaua intra in reparatii
Nici viceprimarul Sorin Grindeanu nu e multumit de cei care lucreaza la strazile din oras.
Acesta a dat si un exemplu, firma Confort, care chiar saptamana trecuta a cerut mai multi bani pentru a repara strada Steaua.
„Ordinul de incepere e dat in aceasta primavara, dupa care se vine cu mai multe hartii: avand in vedere conditiile meteo va aducem la cunostinta ca nu am putut sa ne apucam de investitie, cresterea preturilor unor materiale impune revizuirea pretului final si altele. Deci este exclus. Sa va mai spun ca, ca si fundamentare la aceasta adresa trimisa catre Timisoara, primaria a primit o hartie de la Camera de Comert. Deci noi centram, noi dam cu capul. Eu nu vreau sa intru in polemica cu anumite firme si trebuie sa inteleaga ca voi da exemple. Au venit si au castigat licitatii pe anumite oferte facute tot de dansii, sa le respecte!”, a spus Grindeanu.
Strada Steaua trebuie finalizata intr-o luna si jumatate de la inceperea lucrarilor, care costa aproape 674.000 de lei. In prezent, consilierii locali si edilii cauta solutii pentru a putea atribui catre SDM toate lucrarile de reparatii la strazi.
„Sa stiti ca nu inventam apa calda, se practica si in afara. Exista municipalitati care au societati de drumuri si isi incredinteaza lucrarile de reparatii catre acestea. Nu pentru a-i salva, pentru ca ei trebuie sa inteleaga intr-un final ca sunt o societate comerciala si ca se supun regulilor de piata”, a mai spus Sorin Grindeanu.