TIMISOARA. Primaria Timisoara vrea sa ocupe o parte din posturile vacantate din perioada blocajelor create de suspendarea organigramei.
3 posturi sunt pentru incepatori, iar pentru 6 dintre pozitii se cere experienta de cel mult 1 an.
Cele 17 joburi sunt dispuse in diverse domenii de activitate ale aparatului primariei si necesita studii superioare (diploma de licenta), cunostinte intermediare de IT (MS Office Suite) si aproape pentru toate posturile minimum o limba straina, in cea mai mare parte engleza nivel mediu. Cerintele de limba, de specializare a studiilor superioare si de vechime variaza in functie de pozitia respectiva.
Posturile vacante se afla la urmatoarele departamente:
1) Planificare Strategica si Monitorizare Investitii – minim 1 an experienta
2) Comunicare – debutant
3) Comunicare – minim 1 an experienta
4) Juridic – minim 7 ani experienta
5) Juridic – minim 5 ani experienta
6) Audit Public Intern – minim 7 ani experienta
7) Digitalizare – minim 1 an experienta
8) Digitalizare – minim 7 ani experienta
9) Corpul de Control – minim 7 ani experienta
10) Resurse Umane – minim 7 ani experienta
11) Achizitii Publice – minim 1 an experienta
12) Servicii Suport (Administrativ) – minim 5 ani experienta – acest post nu necesita cunostinte de limba straina
13) Guvernanta Corporativa – debutant
14) Cultura si Turism – minim 5 ani experienta
15) Politici Publice si Calitatea Vietii – minim 1 an experienta
16) Amenajare Peisagistica, Biodiversitate si Ape – debutant
17) Relatii cu Mediul de Afaceri – minim 1 an experienta
Termenul de depunere al dosarelor este 15 februarie 2023 pentru cele doua concursuri.
Dosarele se depun la sediul Primariei Municipiului Timisoara din bulevardul C.D.Loga nr.1, parter, camerele 7,8.
Mai multe detalii gasiti AICI si AICI.