TIMISOARA. Ati facut o sesizare online catre Primaria Timisoara, iar aceasta s-a pierdut pe drum, problema nu s-a rezolvat si nici n-ati primit raspuns? Aceasta situatie va deveni istorie, promite administratia Fritz care anunta lansarea unei noi platforme unde cetatenii sa semnalizeze ca trebuie luate masuri.
Platforma de sesizari va putea fi accesata direct de pe https://sesizari.primariatm.ro sau de pe pagina primariei.
Aplicatia mobila este in varianta de test, iar toti cetatenii care doresc sa contribuie la imbunatatirea ei se pot inscrie prin acest formular: https://forms.gle/KMcbBpVzQgBYhB3h9. Aplicatia mobila va fi apoi disponibila pe Google Play si App Store.
„Intram intr-un nou film de solutii digitale. Platforma face parte dintr-un ecosistem mai larg de solutii la care lucram pentru a transforma administratia intr-una mai prietenoasa cu utilizatorii si mai transparenta. In spatele interfetei se afla noi proceduri, noi moduri de lucru si noi tehnologii pe care le integram in primarie. Totul pentru a rezolva mai eficient problemele Timisoarei”, transmite Valentin Muresan, consilier personal al primarului pentru transformare digitala si smart city.
Platforma noua are o interfata moderna, care include o harta de unde pot fi vizualizate sesizarile cetatenilor.
„Tehnologiile folosite vor asigura o interfata imbunatatita, iar in institutie sistemul va asigura un proces mult mai facil de analiza a sesizarilor pe cartiere, pe tipuri de problematici si structuri administrative care trebuie sa colaboreze pentru rezolvarea problemelor sesizate.
Aceasta platforma este primul punct de contact unic dintre primarie si cetatean, iar cetateanul va primi raspunsul la sesizare direct prin SMS, dar si prin email. Sesizarile vor putea fi urmarite si de pe platforma, impreuna cu corespondenta cu Primaria Municipiului Timisoara in demersurile pentru rezolvarea acestora.
Odata ce un utilizator adauga o sesizare noua in platforma, aceasta va fi trecuta ca fiind „depusa” pana cand functionarul public responsabil o deschide, urmand ca apoi angajatii primariei sa verifice situatia din teren si sa traseze sarcinile pentru rezolvarea acesteia. Daca situatia transmisa de un cetatean nu tine de competenta primariei, ci de a unei alte institutii, atunci aceasta va fi redirectionata catre institutia cu competenta in domeniu”, mai transmit reprezentantii municipalitatii.