Opinia Timisoarei

SmartBill a emis deja peste 3 milioane de e-Facturi si sustine antreprenorii romani in tranzitia catre noul sistem national de facturare e-Factura, obligatoriu din ianuarie 2024

În contextul în care, începând cu 1 ianuarie 2024, înrolarea și transmiterea de facturi prin sistemul național de facturare e-Factura intră în vigoare, SmartBill susține tranziția antreprenorilor români către adoptarea și integrarea acestui nou tip de reglementare. Astfel, toți utilizatorii din ecosistemul SmartBill vor avea acces gratuit la e-Factura, datorită integrării automate cu noul sistemul național de facturare electronică. În prezent, peste 100.000 de companii utilizează deja platforma SmartBill pentru facturare și alte servicii financiar-contabile.

Prin utilizarea SmartBill, antreprenorii români au acces la o serie de beneficii special adaptate pentru gestionarea eficientă a acestui nou cadru fiscal, mai ales că facturile care nu vor fi înregistrate în Spațiul Privat Virtual (SPV) pot fi considerate contravenționale și riscă să fie sancționate cu amendă. Mai mult, de la 1 iulie 2024 intră în vigoare și obligativitatea de a primi facturile de la furnizorii români prin același sistem.

Antreprenorii români au emis deja 3 milioane de facturi prin e-Factura utilizând SmartBill

RO e-Factura este sistemul național de centralizare a informațiilor despre facturile emise de toți operatorii economici, care facilitează monitorizarea și analiza acestora. Noul sistem aduce o transformare complexă în ceea ce privește gestionarea documentelor fiscale în România, cu o nouă perspectivă asupra fluxului de documente. De aceea, companiile ar putea avea nevoie de suport specializat în implementarea e-Factura. Noul sistem va crea un mediu cu mai mare claritate și eficiență pentru afacerile din România.

SmartBill a transmis deja cu succes 3 milioane de facturi către ANAF prin sistemul național de facturare e-Factura, astfel că 99,9% din facturile trimise către ANAF sunt validate pe loc, fără erori. Trimiterea unei e-Facturi este o facilitate oferită gratuit de SmartBill pentru toate companiile înrolate în ecosistem. Utilizatorii beneficiază în platformă și de asistență pentru procese precum validarea și conformitatea documentelor emise.

Cu o echipă dedicată de peste 30 de specialiști, SmartBill se asigură că fiecare factură trimisă respectă standardele impuse de autorități. Mai mult, oferă suport profesional și constant, ghidând utilizatorii pentru înțelegerea și implementarea eficientă a noul sistem. Procesul de autorizare în SmartBill pentru trimiterea automată a e-Facturilor presupune comunicarea cu ANAF pentru a permite încărcarea acestora în SPV. Odată autorizat, SmartBill poate transmite e-Facturile către SPV simplu și rapid. În plus, SmartBill este cea mai sigură platforma financiar-contabilă din România, iar siguranța este esențială pentru un sistem digitalizat. Mai multe detalii pot fi consultate aici sau pe blogul companiei, aici.

e-Factura, instrument pentru digitalizarea sistemului național de facturare

Sistemul e-Factura oferă un cadru legal de reglementare a digitalizării mediului de business la nivel național, accelerând în același timp ritmul de expansiune și aducând o schimbare majoră pentru afacerile din România. Mai mult, contribuie la o nouă dinamică în legătura dintre mediul privat și cel de stat și impune proceduri suplimentare pentru operatorii economici și furnizori.

Prin sprijinul pe care îl oferă antreprenorilor și integrarea automată cu sistemul e-Factura, SmartBill continuă să contribuie la digitalizarea mediului de business prin simplificarea relațiilor dintre antreprenori, eliminarea birocrației și a muncii manuale.

 

Despre SmartBill

Exit mobile version