Este vorba despre acele societati care au figurat a functiona fara angajati pana la aceasta data, dar au contractat personal ulterior. Reprezentantii firmelor comerciale mentionate sunt asteptati la sediul CJAS Timis din strada Corbului pentru a depune CIF-ul – Codul de Identitate Fiscala – a societatii comerciale. Documentul poate fi predat la ghiseul nr. 1 al CJAS, zilnic, de luni pana vineri, intre orele 8:00 – 16:00. Potrivit reprezentantilor Casei de Asigurari, depunerea documentatiei se poate face si in format electronic, trimitand o copie a CIF-ului pe adresa de e-mail sef.asigurati@cjastm.ro sau pe fax, la numarul 0256.492.115.
„Odata inregistrat acest document, firma va fi luata in evidenta CJAS Timis. Ulterior, aceste informatii vor fi reprocesate pentru a prelua datele din formularul 112 depus de catre angajatii societatii comerciale la sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Timis. In urma acestui proces se va face o corelare a informatiilor detinute de cele doua institutii, iar datele salariatilor vor fi actualizate in programul SIUI, Sistem Informatic Unic Integrat”, ne-a declarat Oana Rachitan, purtator de cuvant CJAS.
CJAS vrea sa vina astfel in sprijinul asiguratilor si sa preintampine eventualele probleme pe care acestia le pot intalni in momentul in care sunt nevoiti sa faca dovada calitatii de asigurat.