Dorinta de a fi apreciat este in topul celor trei elemente care determina implicarea la locul de munca, arata studiile si cercetarile din domeniul resurselor umane. Competitia companiilor pentru oameni motivati si dedicati este tot mai stransa, iar castigatorii acestei forte de munca sunt, mai ales, cei care stiu sa activeze o diversitate de stimulente si forme de recunoastere.
Aceasta este si concluzia unui studiu recent efectuat de Up Romania care a evidentiat faptul ca salariatii romani identifica beneficiile salariale printre componentele cheie ale satisfactiei la locul de munca. 79% dintre salariatii romani spun ca isi doresc sa beneficieze de tichete de masa, acestea situandu-se in topul preferintelor romanilor la capitolul beneficii, alaturi de asigurarile de sanatate, primele de vacanta si tichetele cadou.
In acest sens, tichetele de masa ofera un dublu beneficiu: creeaza o legatura puternica intre companie si salariati si contribuie la o atmosfera placuta intre colegi.
Acordarea de tichete de masa de la Up Romania reprezinta pentru angajati un beneficiu extra salarial, dar si un stimulent. Acestea le cresc puterea de cumparare in achizitia de produse alimentare, iar prin accesul la o retea considerabila de magazine, folosirea tichetelor de masa este simplificata si la indemana. Salariatii isi pot folosi tichetele de masa pentru a lua pranzul, acestea fiind acceptate de un mare numar de restaurante, dar si de companii de catering sau fast-food-uri. In mod obisnuit, posibilitatea de a lua pranzul impreuna sporeste spiritul de echipa si atasamentul, ceea ce inseamna un colectiv mai unit si mai productiv.
Pentru angajatori, folosirea tichetelor de masa este la fel de benefica. In primul rand, statul sprijina o astfel de masura prin deduceri fiscale considerabile, o companie putand economisi pana la aproximativ 40% prin faptul ca tichetele de masa au 0% contributii sociale si patronale. Astfel, un angajator are economii la venitul brut, daca ne raportam la acelasi venit net acordat. Sistemul de achizitionare si implementare a tichetelor de masa Cheque Dejeuner este extrem de simplu, iar echipa Up Romania are servicii de calitate, menite sa simplifice viata partenerilor sai.
Up Romania face parte din Grupul Up, al treilea emitent la nivel international pe piata tichetelor de servicii. Cu o prezenta de peste 14 ani in Romania, compania ofera celor peste 20.000 de societati client diverse instrumente de motivare si recompensare materializate in: tichete pe suport de hartie si carduri de masa Chèque Déjeuner, tichete cadou Cadhoc, vouchere de vacanta Chèque Vacances, tichete sociale Chèque de Services, tichete sociale pentru gradinita si tichete de cresa Chèque Bébé.
Alaturi de avantajele fiscale oferite, tichetele Up Romania sustin diversificarea pachetului de extra beneficii, stimuleaza si fidelizeaza angajatii si cresc puterea de cumparare pentru 700.000 de beneficiari. Prin produsele sale, dar si prin intelegerea profund umana a nevoilor utilizatorilor, Up Romania se dedica misiunii sale de a simplifica viata tuturor celor cu care intra in contact, de-a lungul intregului lant furnizor-client-beneficiar-afiliat.