Promovarea digitala direct la masa consumatorului a ajuns la Timisoara, in premiera pentru Romania. Produsul inovativ pentru piata publicitara este accesibil la Iulius Mall.
Un nou produs inovativ digital media isi face intrarea in Romania! Iulius Mall Timisoara este prima locatie din tara unde promovarea digitala ajunge direct pe masa consumatorului. De azi incolo clientii de la food court-ul Almondo vor gasi 100 de mese cu ecrane speciale, unde vor putea urmari, in timp ce servesc pranzul sau cina, cele mai noi promotii si evenimente din oras.
„Am ales Timisoara ca prim oras unde vom implementa acest sistem, cunoscut fiind faptul ca aici deschiderea pentru noi tehnologii este mai mare, consumatorul timisorean fiind unul elitist si informat. Urmatorul pas sunt mall-urile din Cluj, Iasi si Suceava, dar si celelalte orase mari ale Romaniei”, au declarat reprezentantii DigiTable Media.
DigiTable Media este un produs new media sofisticat si atractiv, care va conecta consumatorii si advertiserii, prin reclame HD care vor atrage toate privirile. DigiTable Media, companie de renume international, va face din food court-ul din Iulius Mall zona high tech, implementand un sistem nou de spatiu publicitar, propice pentru dezvoltarea afacerilor. Acest nou tip de publicitate se adreseaza tuturor categoriilor: adolescenti, tineri si adulti. DigiTable Media introduce un nou produs pe piata publicitara, reclamele fiind inovatoare si mult mai accesibile financiar.