TIMISOARA. Primaria cauta o firma care sa instaleze si sa ingrijeasca toaletele ecologice din Timisoara, asta desi primarul Nicolae Robu a spus in mai multe randuri ca vrea sa le indeparteze din tot orasul.
CITESTE SI: S-au stabilit tarifele pentru parcare in Timisoara pe 2017
Consilierii au aprobat caietul de sarcini pentru cei care vor participa la licitatie, iar firma care va castiga va avea in grija 40 de asemenea toalete.
Cu toate ca primarul Robu considera toaletele ecologice din plastic inestetice, municipalitatea se vede obligata sa le amplaseze prin toata urbea, intrucat n-au fost amenajate altele. Si cum cineva trebuie sa intretina si sa curate aceste toalete, acum se cauta si o firma care sa se ocupe de acest serviciu.
CITESTE SI: Intorsatura neasteptata pe care o ia vremea la Timisoara!
In Timisoara vor fi amplasate intre 27 si 40 de toalete ecologice, iar castigatorul va trebui sa le ingrijeasca timp de doi ani. Conform caietului de sarcini, firma care va castiga licitatia va trebui sa faca dovada ca toaletele pe care le va instala sunt noi, va trebui sa le curate si sa le igienizeze. Tot firma care va castiga licitatia va trebui sa se ocupe de transportul si instalarea acestora in locurile indicate in caietul de sarcini.
Licitatia in vederea contractarii serviciului poate fi urcata pe SEAP, iar contractul ar urma sa se semneze peste 90 de zile.
Va reamintim ca in aceasta vara, Primaria Timisoara a aprobat suma de 61.929,76 de lei pe luna pentru intretinerea celor 12 toalete publice din Timisoara, de care se ocupa angajatii SDM.
Pe langa suma alocata pentru curatenia toaletelor publice, primaria mai plateste 30.964,87 de lei pe luna pentru curatenia in imobilele in care isi desfasoara activitatea aparatul de specialitate al primarului, in care lucreaza 10 angajati. Alti 34.061,37 lei lunar sunt alocati pentru curatenia in incinta Complexului Sportiv Bega, cu cinci angajati, si a Salii Constantin Jude, cu sase angajati.