Omul sfinteste locul. Batrana vorba romaneasca se potriveste manusa situatiei de la Tarom.
La aproape jumatate de an cand este la carma companiei Tarom, timisoreanul Werner-Wilhelm Wolff incepe sa-si arate valoarea.
Compania avea prevazute pierderi de peste 200 de milioane de lei, in urma managementului defectuos al predecesorilor, insa Wolff a reusit sa le reduca, terminand anul cu un minus de numai 140 de milioane de lei.
Acum, directorul general are in plan sa aduca Tarom cat mai repede pe profit. Surse din cadrul Ministerului Transporturilor au mentionat, pentru stiripesurse.ro, ca saptamana trecuta a avut loc sedinta Consiliului de Administratie care a aprobat bugetul companiei, dar si planul de management al conducerii.
In acest sens, se pare ca vor fi achizitionate primele aeronave noi, va fi creat un sistem de relationare cu pasagerii companiei impreuna cu un sistem performant de Contact Center externalizat, care va imbunatati relatia pasageri-companie (reducand dependenta de sistemele scumpe AMADEUS carora TAROM le platea pana acum milioane de EURO pe an si din care se “infruptau” numerosi angajati din cadrul Departamentului Comercial) sistem cerut si de catre Corpul de Control al Primului Ministru, in vederea reducerii costurilor.
In ceea ce priveste Timisoara, noi curse Tarom vor incepe sa opereze din 25 martie cu o frecventa de 3 curse pe saptamana (spre/dinspre Cluj) si 4 curse pe saptamana (spre/dinspre Iasi).
Orarul zborurilor va fi urmatorul:
Compania aeriana Tarom este o companie cu traditie de operare pe aeroportul Timisoara deoarece efectueaza neintrerupt zboruri de la Timisoara chiar de la infiintarea sa, in urma cu 64 de ani.