TIMISOARA. Shopping City Timisoara sarbatoreste inaugurarea a trei noi spatii apartinand grupului polonez LPP, aceste concepte aflandu-se in topul celor mai spectaculoase dezvoltari in 2016, in Romania.
„Suntem incantati sa le oferim vizitatorilor nostri o experienta de shopping diversificata. Dupa inaugurarea celor mai noi si complexe magazine ale retailerului Inditex, inaugurarea in premiera in Timisoara a brandurilor Sinsay, House si Cropp, ce vor fi urmate de Reserved, pozitioneaza Shopping City Timisoara ca locatia numarul 1 in fashion pe zona de vest a Romaniei. Avem convingerea ca produsele oferite de cele trei noi magazine vor fi pe gustul celor care ne trec pragul si pregatim noi surprize pe segmentul modei pana la finele anului”, a declarat Caterina Ratoi, Marketing Manager Shopping City Timisoara.
Colectiile SiNSAY se adreseaza tinerelor aflate in cautarea inspiratiei de zi cu zi si tinutelor originale.
Diversitatea, creatiile originale bazate pe tendintele actuale, modelele si imprimeurile curajoase – toate sunt caracteristice brandului. Vorbesc de la sine tricourile cu design si print-uri indraznete, precum si accesoriile lor originale.
In colectiile actuale, clientii pot gasi un mix de modele fine, culori pastelate si culori melanj. Varietatea materialelor folosite si diversitatea de stiluri creeaza o colectie interesanta pentru toate fetele tinere!
Doar pe 23 iunie, in ziua deschiderii, toate articolele din magazin vor avea 20% reducere. Reducerea se va aplica la casa de marcat.
HOUSE – brand-ul tinerilor si al sunetelor. Creativ, indraznet si fara compromisuri. Este, cu siguranta, un brand pentru toti cei care iubesc muzica buna, libertatea si distractia spontana. in prezent acesta detine 210 magazine in Polonia si 115 in strainatate si reprezinta doua linii de fashion, care variaza: doua pentru femei si doua pentru barbati.
Primii clienti care ii vor trece pragul vor beneficia in data de 23 iunie de 30% reducere. Discountul se aplica la casa produselor care nu sunt implicate in alta campanie promotionala.
Tot aici, pe durata primelor 4 zile, se vor oferi la fiecare tranzactie cate un cupon de discount -25% la achizitii viitoare. Un DJ va anima atmosfera pe toata durata zilei de deschidere astfel incat clientii sa aiba cea mai distractiva sesiune de shopping!
Un brand pentru tineri, fondat in 2004, CROPP se adreseaza celor care apreciaza relatiile apropiate si doresc sa isi manifeste independenta prin stilul vestimentar. Este partener la multe evenimente adresate artistilor si tinerilor care isi cultiva pasiunile. Recent, brandul a sustinut un eveniment care atrage artisti si fani pasionati de arta tatuajelor din toate colturile lumii, precum si Urban Forms Festival in Łódź, promovand arta stradala. Clientii vor fi asteptati cu oferte speciale: pana la 50% reducere la articolele selectate.
Pe langa aceste deschideri in zona de fashion, extinderea ofertei de retail pentru vizitatorii Shopping City Timisoara va continua si in luna iulie cu inaugurarea unei noi cafenele, urmand ca in perioada urmatoare sa fie deschis si un magazin de imbracaminte.