Opinia Timisoarei

Trotinetele electrice din sistemul TroTM sunt istorie la Timisoara. STPT le-a retras din circulatie dupa 6 ani

TIMIȘOARA. Timișoara devenea, în urmă cu 6 ani, primul oraș din România care introducea trotinetele ca subsistem de transport public local.

100 de astfel de mijloace de transport alternativ au fost cumpărate de STPT și puse in 13 statii. Au costat 464.100 de lei, iar timișorenii le puteau folosi gratuit.

CITESTE SI: VIDEO. E gata structura viitorului Centru de Mari Arsi de la Timisoara, iar lucrarile sunt la 60% realizare. Se amenajeaza heliportul noului hub de sanatate de 66 de milioane de euro

De acum, acest tip de transport a devenit istorie. STPT anunță că din această primăvară nu mai scoate trotinetele în rasteluri pentru că ele reprezintă… o pagubă. Lucru pe care și-l asumase încă de la bun început, dat fiind faptul că serviciul era unul gratuit.

Reprezentanții Societății de Transport Public transmit că doar 1.060 de timisoreni le-au folosit într-un an. Asta în condițiile în care, susțin cei de la STPT, costurile cu funcționarea TroTM ar fi generat cheltuieli anuale de aproape 1 milion de lei, întreținere, reparații și salarii.

Intrebati ce vor face cu trotinetele, reprezentantii STPT spun ca se vor gandi in perioada urmatoare si vor lua o decizie.

STPT menține însă serviciul de biciclete VeloTM, care numără 500 de biciclete disponibile în 34 de rasteluri amplasate în stațiile STPT din oraș și în 9 stații de vaporetto de-a lungul canalului Bega.

Exit mobile version