Opinia Timisoarei

Turcii vor construi Centura Vest Timisoara, cu 2 benzi pe sens, 4 noduri rutiere si 10 poduri si pasaje. A fost anuntat castigatorul licitatiei

TIMISOARA. Asa cum opiniatimisoarei.ro va informa inca de acum cateva zile, iata ca a fost desemnat castigatorul licitatiei pentru Centura Vest Timisoara, deblocata dupa contestatia din primavara. Dintre cele 5 oferte depuse de constructori Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere a ales compania turca NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ. Ramane de vazut daca se vor inainta contestatii.
CITESTE SI: Drumul expres de peste 20 de milioane de euro, care ar urma sa lege direct Aeroportul Timisoara de Autostrada Vestului, bate pasul pe loc
Am desemnat astăzi câștigătorul licitației pentru construcția Variantei Ocolitoare Timișoara Vest (13,9 km)!
După semnarea contractului, Antreprenorul turc (NUROL INSAAT VE TICARET AS) va avea la dispoziție 1,41 miliarde de lei (fără TVA) și 30 de luni (6 luni perioada de proiectare și 24 de luni execuție), pentru finalizarea acestui obiectiv.
#VariantadeOcolire Timișoara Vest va face legătura între actuala centură a municipiului (TimișoaraNord) și Varianta de Ocolire Timișoara Sud (care urmează să fie finalizată la sfârșitul lunii august 2024)„, a transmis luni Cristian Pistol, directorul CNAIR.

Varianta de Ocolire Timisoara Vest, al carei traseu va traversa in parte teritoriile administrative ale localitatilor Timisoara, Sacalaz si Sanmihaiu Roman, va insuma aproape 14 km.

Va porni din viitoarea descarcare a Autostrazii de la Sanandrei, se va ‘intersecta’ cu soselele care leaga in prezent Timisoara de Sacalaz si Becicherecu Mic (DN6) si se va lega cu Centura Sud in zona cartierului Freidorf, dupa intersectia cu drumul spre Utvin.

Specialistii care au intocmit documentatia pentru licitatie au realizat si o modelare 3D a traseului pe care il va urma aceasta lucrare de infrastructura care va intregi inelul de centura din jurul Timisoarei, cand va fi gata. Drumul va avea 4 noduri rutiere, dar si 10 poduri si pasaje: doua pasaje peste liniile de tren CFR cu lungime de 779, respectiv 752 metri si alte două pasaje de 455 si 451 metri, cele mai grele structuri ale ocolitoarei.

Cel mai lung pasaj este proiectat la kilometrul 3, are 779 de metri lungime si va fi ridicat peste linia de tren CFR 218 (19 deschideri a cate 40 de metri). La km 10 va fi construit un pasaj de 752 m peste DN 59A Timisoara – Jimbolia si Magistrala CFR 100 București – Timisoara – Arad. Al treilea pasaj ca lungime (455 m) este cel de la km 4 peste DN 6 Timisoara – Cenad si linia CFR 133, iar pasajul de 451 de metri va fi la km 13 peste Bega.

Drumul este incadrat in clasa tehnica II. Elementele geometrice ale traseului sunt adoptate pentru o viteza de proiectare de120 km/h. Din cauza constrangerilor legate de legatura cu Centura Sud Timisoara si traversarea canalului Bega, la sfarsitul traseului se reduce viteza de proiectare la 80 km/h.

 

Exit mobile version