Potrivit surselor neoficiale din cadrul proiectului, asocierea spaniola Constructora San Jose/Sevicon Obras e Infraestructuras a fost descalificata din motive neprecizate inca de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR).
Ca urmare a faptului ca firmele lui executa si primul tronson al autostrazii Timisoara-Lugoj (de fapt o centura a primei localitati mentionate), Dorinel Umbrarescu are realizata organizarea de santier in zona, avantaj ce ii permite sa isi micsoreze costurile necesare realizarii autostrazii.
El a depus oferte si pentru construirea altor trei tronsoane de autostrada dintre Lugoj si Deva, licitatii in cazul carora CNADNR nu a desemnat deocamdata niciun castigator. Spedition UMB si Tehnostrade au prezentat cele mai mici preturi petru executia tronsoanelor (aproximativ 40-45% din valoarea estimata), situandu-se pe primul loc, cel putin la criteriul financiar al ofertelor.
Astfel, Unbrarescu va primi 90 de milioane de euro pentru acest tronson.