TIMISOARA. Un timisorean asteapta un semn aproape divin de la o companie de asigurari, care de sapte saptamani tot amana sa ii dea un raspuns in privinta unui dosar de daune auto. Necazul omului a inceput în momentul în care masina sa a fost tamponata in trafic.
Tamponarea s-a produs in parcarea Spitalului Judetean din Timisoara. Un conducator auto nu s-a asigurat si a intrat cu masina in autoturismul lui Gheorghe Sebok, o Toyota Avensis. Vinovatul i-a dat polita de asigurare, iar proprietarul Toyotei a dus-o la service pentru a incerca sa isi repare masina. Un inspector de evaluare a pagubelor a vazut autoturismulsi a pregatit actele.
A urmat apoi o lunga asteptare pentru Gheorghe Sebok. Reprezentantii companiei Asirom, cei care ar fi trebuit sa il ajute pe timisorean sa isi repare masina, se prefac ca nimic nu s-ar fi intamplat. De la pregatirea actelor s-au scurs 7 saptamani, iar ei nu dau niciun semn, ba mai mult, incearca sa paseze atributiile, spre disperarea timisoreanului care nu mai stie cui sa ceara ajutorul si la ce telefon sa sune.
Gheorghe Sebok a precizat ca a incercat sa contacteze firma de nenumarate ori. „Trebuia sa primim un raspuns in trei saptamani. Am asteptat. Au trecut cele trei saptamani si nimic. Atunci am incercat sa-i contactam noi pe cei de la Asirom. Am vorbit la Bucuresti cu jurista firmei. A fost foarte iritata ca am sunat-o. In loc de ”Buna ziua” m-a intrebat de unde am numarul ei de telefon si de ce o sun”, a explicat timisoreanul. „Ma deranjeaza atitudinea aceasta a lor. Este revoltator sa aiba o asemenea atitudine de obraznicie, ca nu stiu altfel cum sa zic. In timp ce au reclame peste tot, se cramponeaza de un caz atat de simplu”, a adaugat suparat acesta.
Accidentul s-a petrecut la inceputul lunii decembrie 2011. În tot acest timp, timisoreanul nu s-a putut folosi de masina deoarece aceasta se afla in service.
„Masina este in service de atata timp. Nu se poate ca o firma de asigurari sa faca asa ceva. Am cerut relatii suplimentare la Asirom Timisoara, dar am primit niste numere de telefon de la Bucuresti. Cei de acolo nici macar nu raspund la telefon sau e-mail”, ne-a spus timisoreanul care asteapta sa-i fie reparata masina.
Contactati de www.opiniatimisoarei.ro, reprezentantii din Bucuresti ai companiei de asigurari au spus ca nu doresc sa vorbeasca despre acest caz intrucat singurele persoane carora le pot da detalii sunt cele implicate in accident. Mai mult decat atat, la insistentele reporterului, reprezentantii firmei au inchis telefonul, fara a comenta reclamatiile aduse lor.
Timisoreanul asteapta, intre timp, sa primeasca un rspuns de la compania de sigurari, fie prin telefon, fie prin e-mail, dupa incercari de saptamani intregi de a-i contacta pe asiguratori.