In 8 octombrie, cei 275 de milioane de utilizatori ai Yahoo! au fost „surprinsi” cu o noua grafica a casutei postale electronice. Oamenii se plang ca multe dintre functii au fost eliminate si ca noul Yahoo! Mail da foarte multe erori.
Unii dintre utilizatorii Yahoo! sustin ca noul Mail este „un dezastru”, iar majoritatea spun ca nu sunt siguri ca vor mai continua sa foloseasca Yahoo! Mail.
Cele mai multe plangeri au vizat eliminarea posibiltatii de a deschide pagini de cautare si e-mail-uri in taburi individuale, lucru care deosebea pana acum Yahoo! de Gmail.
„Singurul motiv pentru care foloseam Yahoo! este ca puteam deschide taburi separate. Daca taburile au disparut, am plecat si eu”, scrie un utilizator.
Un alt utilizator se plange ca Yahoo! a „uitat” sa adauge un buton de „Print” pentru mail-uri. „Va rog sa rezolvati asta”, a scris respectivul utilizator pe un forum Yahoo!.
In plus, utilizatorii au descoperit ca e-mail-urile nu se mai pot sorta in functie de expeditor. „E o functie importanta. Nu-mi vine sa cred ca o asemenea functie a fost trecuta cu vederea”, spune un utilizator nemultumit.
Alte probleme vizeaza faptul ca drafturile (e-mail-uri scrise, dar inca netrimise) nu se salveaza, dar si faptul ca e-mail-urile nu se trimit cum trebuie sau ca textul nu este formatat. in plus, unii utilizatori au spus ca nici nu se pot loga pe site.
In total, in ultimele zile, forumurile Yahoo! au fost invadate de peste 5.000 de plangeri din partea utilizatorilor. Cei mai multi dau vina pe Marissa Mayer, CEO la Yahoo, care in trecut a lucrat pentru Google. „E deliranta, nu stie ce face. Toti avem si conturi de Gmail, dar foloseam Yahoo! pentru ca avea taburi. Nu a facut niciun test si niciun sondaj inainte sa dea drumul noului Yahoo! Mail”, scrie un alt utilizator.