Primul numar al revistei Charile Hebdo de dupa atacul terorist care s-a soldat cu moartea jurnalistilor si care a indoliat o lume intreaga a doborat recordurile de vanzare. Solidaritatea dar si curiozitatea au facut ca revista sa se vanda ca painea calda. Acum insa, lucurile s-au schimbat.
Potrivit Le Parisien, „nicio data nu a fost fixata” pentru aparitia numarului 1179 al revistei Charlie Hebdo.” Jurnalistii din redactia acestui saptamanal de satira, afectati de doliu, extenuare si supraexpunere mediatica, au nevoie de timp si nu se simt pregatiti pentru a concepe un nou numar al revistei”, a precizat Anne Hommel, purtatoare de cuvant a revistei. Singura certitudine deocamdata, anuntata deja de Gerard Biard, redactorul-sef al publicatiei, este urmatoare: „Charlie Hebdo va continua!”.
„Caricaturistii si jurnalistii de la Charlie Hebdo nu sunt pregatiti – au nevoie de timp, au nevoie sa se consulte, au nevoie sa se linisteasca”, a declarat sambata Appoline Thomasset, purtatoare de cuvant a Majorelle PR & Events, compania care reprezinta interesele revistei Charlie Hebdo, potrivit realitatea.net
Atentatul terorist de pe 7 ianuarie a facut 12 victime in redactia saptamanalului francez si a ingrozit intreaga lume. Primul numar al revistei aparut dupa atentat, ce a publicat pe prima pagina o caricatura cu profetul Mahomed care plange, s-a vandut in mai multe milioane de copii. In mod obisnuit, tirajul mediu al revistei franceze era de aproximativ 50.000 de copii.